تکرار/ هیئت پارلمانی ایران طی چند روز آتی برای آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده به پاکستان می‌رود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیئت پارلمانی ایران به منظور تلاش برای آزادسازی ۵ مرزبان ربوده‌شده کشورمان تا پایان اسفندماه به پاکستان سفر می‌کنند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  به سفر هیئت پارلمانی ایران به پاکستان اشاره کرد و گفت: : در حال رایزنی برای آماده‌سازی مقدمات این سفر هستیم.

وی افزود: سفر هیئت پارلمانی به پاکستان به منظور تلاش برای آزادسازی ۵ مرزبان ربوده شده کشورمان است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که این سفر از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: در جریان این سفر با مسئولان و مقامات ذیربط پاکستانی رایزنی خواهیم کرد.

آصفری با اشاره به زمان سفر هیئت پارلمانی ایران به پاکستان گفت: قطعا این سفر تا پایان اسفند ماه انجام خواهد شد در غیر این صورت سفر اهمیت خود را از دست خواهد داد.

این در حالی است،  آصفری پیش از این در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از سفر هیئت پارلمانی ایران به پاکستان برای پیگیری وضعیت ۵ مرزبان سرباز ربوده شده کشورمان خبر داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در تدارک سفر به پاکستان هسیتم که فعلا زمان این سفر مشخص نیست.

نماینده اراک خاطرنشان کرد: قرار است اعضای هیئت اعزامی ایران به پاکستان به زوردی مشخص شود.

* پیگیری ویژه “مرزبانان ربوده شده” با حضور مسئولان ۳ وزارتخانه کلیدی

آصفری در ادامه گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آتی به طور ویژه موضوع سربازان ربوده شده را پیگیری خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در این راستا مسئولانی از وزاتخانه‌های کشور، اطلاعات و امور خارجه به این کمیسیون می‌آیند.

اضافه می‌شود، ۵ سرباز مرزبان کشورمان شامگاه ۱۷ بهمن‌ماه  در نقطه مرزی جکیگور در استان سیتان و بلوچستان ربوده شدند که گروهک تروریستی جیش العدل مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.