تیبا بالاخره تاکسی می‌شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تیبا بالاخره تاکسی می‌شود

تیبا بالاخره تاکسی می‌شود

ممتازنیوز: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: خودروی تیبا به زودی وارد ناوگان تاکسیرانی شهری شده و مردم می‌توانند از این خودرو در سیستم حمل‌ونقل شهری استفاده کنند.

به گزارش ممتازنیوز، بابک هاشمی گفت: خودروی تیبا به دلیل اینکه خودروی تولید داخل کشور است و خدمات پس از فروش دارد مورد تائید قرار گرفته و در طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به تاکسی‌ها اضافه می شود.
وی با اشاره به برخی ایرادات وارده به این خودرو اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و برطرف شدن ایرادات این خودرو به زودی ۲۰ هزار دستگاه خودوری تیبا به ناوگان تاکسیرانی افزوده خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اجرای طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها نیز گفت: طرح هوشمندسازی ناوگان در دستور کار قراردارد و این طرح پس از نهایی شدن به شهرها ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قرار بود این طرح از دو سال قبل اجرایی شود، اضافه کرد: این طرح هم‌اکنون به صورت کامل و نهایی با توجه به شرایط گوناگون در اختیار شورای سازمان ها و هیئت مدیره‌های تاکسیرانی سراسر کشور قرار می‌گیرد.
وی به ایسنا گفت: با عملی شدن بسته سامانه مدیریت هوشمند تاکسیرانی که منجر به پرداخت الکترونیک خواهد شد موجبات رفاه و افزایش رضایتمندی مردم و رانندگان فراهم خواهد شد.
این مقام مسوول همچنین از هوشمند شدن پروانه فعالیت تاکسی‌های شهری خبر داد و افزود: با هوشمند شدن پروانه‌های تاکسی‌های شهری ، فعالیت سیستم از حالت سنتی خارج و به صورت مکانیزه اداره می شود.
وی اضافه کرد: در این سیستم پرداخت کرایه‌ها نظام‌مند شده و امور مربوط به تاکسیرانان از امور سنتی گذشته خارج شده و خدمت‌رسانی را بهینه کرده و به نظم نوین در تاکسیرانی کمک می‌کند.
هاشمی در خصوص ساماندهی وانت‌بارهای شهری نیز گفت: بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار وانت بار شهری در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ساماندهی آنان انجام شده است و در صورتی که وانت‌بارها پس از مهلت مقرر در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده و اطلاعات مربوطه را تکمیل نکنند سهمیه سوخت آنان به حالت عادی برگشته و سهمیه مازاد دریافت نخواهند کرد.
هاشمی با اشاره به اینکه تاکسیرانی شهری از سازمان‌های فعال کشور است، از نیروی انتظامی خواست تا در جهت حمایت از تاکسیرانان مانع از فعالیت مسافربران شخصی شود چراکه موجب بی‌نظمی در امر تاکسیرانی شده‌اند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.