تیراژ بعضی از “خودروها” بالا رفت/”پراید” پرتیراژترین خودرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

براساس تازهترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید بعضی از خودروهای سواری در شهریور ماه امسال افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، طبق آخرین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروهای سواری در شهریور ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش قابل ملاحظه تولید مواجه شده اند که میتوان به پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ انژکتوری، سمند دوگانه سوز، رانا، پژو پارس، نیسان تیانا، ام وی ام ۳۱۵، ام وی ام ۳۱۵ اچ، نسیم، صبا و تیبا اشاره کرد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، پژو ۲۰۶ میزان تولیدش از ۳۳۷ دستگاه در شهریور ماه ۹۱ به ۴۵۶۵ دستگاه و پژو ۴۰۵ انژکتوری از ۳۳۰۵ دستگاه به ۴۴۰۱ دستگاه در شهریور ماه امسال رسید.

در این مدت تولید سمند دوگانه سوز از ۱۴۷۸ دستگاه به ۳۳۱۲ دستگاه و رانا از ۴۷۸ دستگاه به ۳۳۴۷ دستگاه افزایش یافت.

این گزارش ممتاز به نقل از حاکیست، تولید پژو پارس از ۳۳۹ دستگاه در شهریور ماه سال ۹۱ به ۴۴۰۱ دستگاه و تولید نیسان تیانا از ۶۵ دستگاه به ۱۰۱ دستگاه در شهریور ماه ۹۲ رسید.

شایان ذکر است، میزان تولید ام وی ام ۳۱۵ در این ظرف زمانی از ۳۲ دستگاه به ۲۴۰ و ام وی ام ۳۱۵ اچ از ۳۰۲ دستگاه به ۹۹۴ دستگاه افزایش یافت.

گفتنی است، تولید خودروهای نسیم و صبا از ۶۷۹۷ دستگاه به ۱۰ هزار و ۳۰ دستگاه و تیبا از ۱۴۱۳ دستگاه به ۳۹۲۶ دستگاه رسید.

قابل ذکر است، در تازه ترین گزارش ممتاز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروی پراید از میان ۲۹۱ هزار و ۹۳۸ دستگاه انواع خودروهای تولیدی داخل کشور، آمار ۹۳ هزار و ۷۶۸ دستگاه را از آن خود کرد و گوی سبقت در تیراژ را از سایر خودروها ربود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.