تیر خلاصی‌ها را خود منافقین زده‌اند

اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی فیلم‌های منتشرشده از حمله اخیر به پادگان اشرف نشان می‌دهد که تعداد بسیاری از کشته‌های منافقین در پادگان اشرف به دست اعضای خود این گروهک کشته شده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، یک منبع عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم در عراق تأکید کرد: در فیلم‌های منتشرشده از درگیری اخیر پادگان اشرف تصاویری از کشته‌های این گروهک انتشار یافت که همه آنها تیر خلاص خورده بودند.

در یکی از فیلم‌های منتشرشده در یوتیوپ توسط خود اعضای منافقین هم ملاحظه می‌شود یکی از اعضای سازمان که زخم نه‌چندان جدی برداشته در حالی که خود قادر به حرکت می‌باشد، به‌کمک چند تن از اعضای دیگر صحنه را ترک می‌کند.

بااین‌حال در عکس‌های به‌دست آمده بعد از پایان درگیری، تصویری از جنازه همین فرد انتشار یافته که دستان وی از پشت سر بسته شده و  تیر خلاصی خورده است!

تصویر این فرد کنار صحنه‌های دیگر درگیری نشان می‌دهد، اعضای منافقین بر اساس سوابق قبلی در تسویه فیزیکی اعضا از فرصت به‌دست آمده برای خونریزی بیشتر استفاده کرده و اعضای خود را برای استفاده تبلیغاتی و مظلوم‌نمایی به قتل رسانده‌اند.

گفتنی است در پی حمله گروهی متشکل از فرزندان شهدای انتفاضه شعبانیه به پادگان اشرف، ۵۲ نفر از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.