تیموریان: خیالتان راحت، کره جنوبی را شکست می‌دهیم/ انتقام باخت در جام ملت‌های آسیا را می‌گیریم

به گزارش خبرآنلاین؛ او تقابل با کره را یک بازی سخت توصیف می‌کند ولی معتقد است که ایران با حضور تماشاگرانش می‌تواند از سد کره عبور کند. آندو در آستانه این دیدار حساس در مورد رویارویی با کره جنوبی به سوالات ما پاسخ می‌دهد.
آندو، وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با کره چطور است؟
شرایط خیلی خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ روحی و فنی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برند. خیالتان بابت این بازی راحت باشد.
یعنی کره را می‌بریم؟
با این شرایطی که من می‌بینم، معتقدم که کره را می‌بریم و این حرف را با اطمینان می‌زنم.
ولی ما به لبنان باختیم.تیمی که به لبنان باخته می‌تواند کره را شکست دهد؟
در فوتبال هیچ مسابقه‌ای شبیه هم نیست و گاهی اوقات تیم‌های بزرگ چنین باخت‌هایی می‌دهند. شاید فکر می‌کردیم بازی آسانی داریم و به نوعی غافلگیر شدیم ولی در آن بازی هم مستحق برد بودیم چرا که چند فرصت حساس را از دست دادیم.
آخرین تقابل ما با کره با پیروزی آنها همراه شد، حتما یادت می‌آید؟
بله، ما در جام ملت‌های آسیا به کره باختیم و این در حالی بود که بازی خوبی را انجام دادیم. اگر در آن بازی‌ ما کره را شکست می‌دادیم احتمال رفتن ما به فینال زیاد بود ولی متاسفانه باختیم. حالا هم به دنبال جبران آن شکست هستیم و می‌خواهیم انتقام بگیریم. ما آنها را در تهران می‌بریم تا انتقام آن شکست را بگیریم.
قبول داری که کره تیم پرقدرتی است؟
بله، قبول دارم که آنها تیم پرقدرتی هستند و ما بازی سختی در پیش داریم. یک نکته را نباید فراموش کرد و آن هم میزبانی تیم ما است. ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و مطمئنا حضور هواداران در استادیوم روحیه بازیکنان تیم ملی را بالا خواهد برد. ما چشم انتظار آنها هستیم و می‌خواهیم که ورزشگاه را پر کنند.
چقدر از کره جنوبی شناخت دارید؟
همه می‌دانند که شاخصه اصلی این تیم سرعت فردی و تیمی بازیکنانش است. ما فیلم چند بازی کره را دیده‌ایم، آنها خیلی خوب حفظ توپ می‌کنند و روی ارسال از کناره‌ها خطرناک هستند در ضمن بازیکنان شوت‌زنی هم دارند. البته نقاط ضعف هم دارند که بهتر است در مورد آنها صحبت نکنیم. روز بازی همه چیز مشخص می‌شود.
شرایط خودت چطور است؟
من هم وضعیت خوبی دارم.در بازی قبلی غایب بودم و از این موضوع خیلی ناراحت شدم ولی حالا خیلی خوشحالم که دوباره در جمع ملی‌پوشان هستم.امیدوارم بتوانم بازی تاثیرگذاری را انجام دهم. من از هر لحاظ آماده این بازی هستم.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.