تیم بایرن مونیخ فینالیست شد

به گزارش ایرنا ، دیداربرگشت تیم های فوتبال رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا در پایان نود دقیقه و دو وقت اضافی، با حساب دو بریک بسود تیم میزبان به پایان رسید و بناچار سرنوشت این بازی به وقت ضربات کشیده شد.

در ضربات پنالتی ، تیم بایرن مونیخ با حساب سه بریک از سد حریف گذشت تا حریف چلسی انگلیس در بازی نهایی شود.

الابا ، ماریو گومز و باشتن شوان اشتاینگر برای بایرن مونیخ در ضربات پنالتی گلزنی کردند و ژابی الونسو تک گل تیم میزبان را رقم زد. در ضربات پنالتی تونی کروس از تیم بایرن مونیخ و کریستیانو رونالدو ،‌کاکا و سرخیو راموس از تیم رئال مادرید نتوانستند به گل برسند .

این دیدار حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد که تیم رئال مادرید با حساب دو بریک به برتری رسید تا نتیجه بازی رفت تکرار شود.

کریستیانو رونالدو مهاجم فرصت طلب تیم میزبان در دقایق ۵ (‌پنالتی ) و ۱۳ توانست دروازه تیم بایرن مونیخ را باز کند .همچنین ارین روبن بازیکن هلندی تیم میهمان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را در نیمه نخست رقم زد.

تیم بایرن مونیخ در بازی رفت با نتیجه دو بریک به برتری رسیده بود .

دیدار نهایی روز ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه الیانس اره نا شهر مونیخ برگزار می شود که بایرن مونیخ و چلسی در این بازی به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم قهرمان را مشخص کنند.

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۷۰۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.