تیم را در نیم فصل دوم تقویت می کنیم

۱۴م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بی تجربگی بازیکنان جوان خود را عامل کسب تساوی مقابل سپاهان دانست و اظهار داشت: تیم پرقدرت سپاهان اصفهان از بی تجربگی بازیکنانمان استفاده کرده و موفق به گل زنی شد.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، گفت: تیم سپاهان اصفهان از بازیکنان حرفه ای، با تجربه و نامی برخوردار است بنابراین مصاف با سپاهان برای سایر تیم های لیگ برتر سخت است ضمن این که شاگردان کرانچار به هدف کسب ۳ امتیاز و قهرمانی در نیم فصل وارد زمین شدند که این مسئله به مراتب بازی را برای ما سنگین تر کرد.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم هرمزگان از بازیکنان جوان و با انگیزه البته کم تجربه تشکیل شده است در مقابل تیم سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی آسیا می باشد از این رو به مراتب از لحاظ تجربه از بازیکنان تیم آلومینیوم در سطح بالاتری قرار دارند با این وجود از این که تیم سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا می باشد از این رو به مراتب از لحاظ تجربه از بازیکنان تیم آلومینیوم در سطح بالاتری قرار دارن با این وجود از این که تیم سپاهان را حتی در خانه ی خود متوقف کردیم به بازیکنان خود افتخار می کنم.

میثاقیان ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان آلومینیوم زیر ۲۰ سال است  تیم سپاهان اصفهان برای تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ برتر می جنگد و در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته است از طرفی تیم آلومینیوم هرمزگان در مکان یازدهم و برای فرار از خطر سقوط و بقا در لیگ برتر به مصاف حریفان خود می رود.

وی افزود: فاصله دو تیم از جهات بسیاری با یکدیگر بسیار است ضمن این که مکان قرار گرفتن دو تیم در جدول رده بندی حکایت از همین موضوع دارد به هر حال با غیرت و عملکرد بسیار خوب و سطح بالا و با کیفیت بازیکنانم تیم سپاهان را کنترل و به خصوص در نیمه دوم اجازه ی خود نمایی به بازیکنان حریف را نداریم.

میثاقیان افزود: تیم سپاهان اصفهان در نیمه اول بازی بهتری ارائه داد و با استفاده از اشتباه فردی بازیکنان آلومینیوم موفق به گلزنی شدند در نیمه دوم توپ و میدان را گرفتیم  و اجازه حمله به مهاجمان تیم سپاهان را ندادیم در نیمه ی دوم بازیکنان ما بازی مناسب تری را به نمایش گذاشتند .

وی ادامه داد: کسب تساوی مقابل سپاهان برای ما راضی کننده نیست کسب کامل امتیازات این دیدار به مراتب شرایطمان را در جدول مناسب تر و آرامش را در داخل تیم بیشتر می کرد به هر حال نباید از انگیزه بازیکنان تیم سپاهان اصفهان در این دیدار برای کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل دوم بی توجه بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: فعالیت در باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم علی رغم این ک بسیار لذت بخش است سخت نیز می باشد به هر حال حمایت مسئولان باشگاه امتیازات مناسبی را در دیدارهای هفته های قبل کسب کردیم و خوشبختانه روند رو به رشدی را طی کردیم و پیشرفت محسوسی را در این تیم شاهد هستیم.

میثاقیان تصریح کرد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در نقاط مختلفی دارای صنف فنی است در نیم فصل دوم به طور حتم برای رفع نقاط ضعف بازیکنان تازه، و کارآمد را جذب می کنیم و به طور حتم در رقابت های نیم فصل دوم تیمی قدرتمند را شاهد خواهیم بود با حمایت همه ی مسئولان استان از باشگاه و فوتبال آلومینیوم به طور حتم در رقابت های لیگ برتر در سال های آینده به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در نیم فصل دوم تیم آلومینیوم با شرایط سخت تری مواجه است بنابراین باید از بازی های ابتدای نیم فصل دوم امتیازات لازم  رااخذ کنیم تا در پایان فصل برای حضورمان در رقابت های لیگ برتر با مشکل خاصی مواجه شویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.