تیم زیر ۲۳ سال کاراته تشکیل می شود

رئیس فدراسیون کاراته گفت: با توجه به پتانسیل بالای رشته کاراته و همچنین در راستای پشتوانه سازی مربی تیم بزرگسالان تیم زیر ۲۳ سال را تشکیل می دهیم.

محمد صادق فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پتانسیل کاراته ایران بسیار بالاست و باید با برنامه ریزی مناسب از این پتانسیل نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا قصد داریم تیم زیر ۲۳ سال را تشکیل دهیم تا ضمن استفاده از پتانسیل موجود در کاراته برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه سازی کنیم.

فرجی ادامه داد: تیم ملی زیر ۲۳ سال با رویکرد بسط و توسعه بعد همگانی و قهرمانی کاراته بتواند در حال حاضر و نیز در آینده کمک خوبی برای تیم ملی باشد ساماندهی خواهد شد و قرار است به زودی در خصوص اهداف تعیین شده آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی در مورد نحوه برگزاری اردوها و کادر فنی این تیم نیز عنوان کرد: کادر فنی این تیم به زودی معرفی می شوند. اردوهای این تیم نیز بصورت مقطعی برگزار می شود تا کاراته کارهای زیر ۲۳ سال نیز در آمادگی مطلوب باشند.

فرجی در مورد نحوه انتخاب نفرات برتر این رده سنی نیز گفت: افرادی که در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان از ورود به اردوی تیم ملی باز ماندند نفراتی که طی دو سال گذشته مسابقه قهرمانی کشور داشته اند و همچنین نخبگان لیگ از استانهای مختلف به اردوهای زیر ۲۳ سال دعوت خواهند شد تلاش میکنیم بهترین شرایط برای بزرگسالان فراهم شود.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد وضعیت تیم کاراته بزرگسالان نیز عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که بهترین شرایط برای این تیم فراهم شود و حدالمقدور اردوهای تیم ملی بزرگسالان را در تهران برگزار می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.