تیم شمشیربازی آذربایجان غربی به مسابقات جایزه بزرگ ایران اعزام شد

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی روز سه شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم این استان متشکل از ۱۲ شمشیرباز در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر هستند که عازم تهران شدند.

وی اظهار کرد: طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سعید رمضانی، میرحسین رضی زاده، کسری اصغرخانی، حامد بیات و سعید زاهدی در اسلحه اپه، سهیل مشهدی حیدر و علی فرخی زاده در اسلحه فلوره و میر امین رضایی، پوریا خلیلی و امین رضا محمدی در اسلحه سابر نفرات اعزامی استان به این مسابقات را تشکیل می دهند.

نجف زاده افزود: به جز عاشوری و حکیمیان تمامی نفرات اعزامی از رده سنی نوجوانان زیر ۱۷ سال هستند و این مسابقات میدان خوبی برای کسب تجربیات بیشتر و بالا بردن میزان آمادگی فنی و جسمانی آنان است.

وی افزود: این مسابقات از فردا (چهارشنبه) به مدت سه روز در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در بخش انفرادی پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی جوانان درآمده و جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا که دهم خرداد ماه امسال در فیلیپین برگزار می شود را کسب می کنند.

نجف زاده در خصوص بانوان شمشیرباز اعزامی استان به مسابقات آسیایی نیز گفت: دو بانوی شمشیرباز نوجوان استان به نامهای سکینه نوری و الهه قهرمانی به عنوان قهرمانان برتر ایران، شانس بسیار زیادی برای عضویت در تیم ملی کشور برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین دارند.

وی افزود: امید می رود این دو دختر شمشیربازی ارومیه ای به دلیل سوابق بسیار درخشان در این رشته و حضور در مسابقات جهانی فروردین ماه امسال بار دیگر بتوانند با کسب افتخار ملی، نام ایران را در سطح آسیا پر آوازه کنند.

۷۱۲۶/۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۱۲۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.