تیم ملی با کی روش ضعیف تر از قبل شده است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فکر می کنم فوتبال ما احتیاج به یک دگرگونی دارد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همیشه بازی ما با اردن صفر_صفر مساوی می شود اردن همواره گربه سیاه ما بوده و مقابل آنها مشکل داشته ایم فکر می کنم شرایط فوتبال ما اصلاً خوب نیست و فوتبال ایران احتیاج به یک دگرگونی دارد.

وی افزود: البته عدم حضور مجتبی جباری در بازی با اردن مشهود بوده و تیم ملی مقابل اردن بازیساز نداشت البته این ضعف فوتبال ما است چون در تیم های باشگاهی هم بازی ساز نداریم و احتیاج به بازیکنانی داریم که ریتم و هارمونی لازم را به تیم بدهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: البته محمد نوری در پرسپولیس خوب کار می کرد و بازساز قابل توجهی بود اما این اواخر در پرسپولیس دچار مشکلاتی شده و از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی نیست که این مسئله هم به پرسپولی و هم به تیم ملی لطمه زده است.

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: بازی بعدی ما مقابل لبنان است لبنان تیم خوبی شده و امتیازاتی که در دور قبل بازی ها به دست آورده نشان می دهد که باید به آنها احترام بگذاریم و لبنان را دست کم نگیریم چون اگر این تیم را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم.

وی افزود: مقابل لبنان بازی خیلی سختی نداریم اما بازی آسانی هم نیست ما باید تمام توانمان را بگذاریم و با قدرت کار کنیم تا بتوانیم لبنان را در خانه اش ببریم.

ورمزیار در ادامه گفت: متأسفانه تیم ملی در خط حمله مشکل دارد کریم انصاریفر یک زمانی خوب بود اما الان افت کرده است و در حال حاضر تمام امید ما به محمد قاضی زاده است.

وی افزود: تیمی که می خواهد به جام جهانی صعود کند هم بازی ها برایش مهم است به خصوص بازی هایی که روی آن حساب ۳ امتیاز کرده ایم ما حتماً باید امتیازات چنین بازی هایی را بگیریم تا به مشکل نخوریم.

ورمزیار در پایان گفت: به شخصه از عملکرد کی روش به عنوان یک مربی خوب و قاطع راضی نیستم، کی روش باید بیشتر تلاش کند و شجاع تر عمل کند در این مدت کی روش شجاعت لازم را نداشته و زیاد از کارش راضی نیستم چون بازی های تیم ملی ما از زمان حضور ایشان بهتر نشده و ضعیف تر شده ایم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.