تیم ملی شنا در نخستین روز مسابقات آزاد ترکیه سهمیه ای کسب نکرد

‘ خشایار حضرتی ‘ شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب یک مدال طلا و دو نقره از سوی شناگران کشورمان در نخستین روز رقابتهای شنای جام آزاد ترکیه دراستانبول افزود : من از نتایج کسب شده از سوی سه ملی پوش شنای ایران دراین مسابقات راضی هستم ولی شناگران کشورمان نتوانسته اند به رکوردهای تعیین شده از سوی فدراسیون بین المللی شنا برای شرکت در بازی های المپیک لندن دست یابند.

وی گفت : برخی از شناگران کشورمان در این مسابقات به رکوردهای خود دست یافتند و برخی دیگر این چنین نبود ولی در مجموع نتایج کسب شده راضی کننده است.

سرمربی تیم ملی شنای ایران ، شرکت در رقابتهای ترکیه را در راستای آمادگی ملی پوشان برای شرکت در رقابتهای آسیایی دانست و گفت این مسابقات ، محل مناسبی برای آمادگی ملی پوشان شنای ایران به منظور شرکت در رقابتهای آسیایی است که آبان ماه امسال در امارات عربی متحده برگزار می شود.

مسابقات بین المللی شنای جام آزاد در ترکیه به مدت چهار روز برگزار می شود و چهار ملی پوش شنای ایران به نام های محمد بیداریان، محمد علیرضایی، احمدرضا جلالی و افشین عسکری در مواد مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۶۵۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.