تیم ملی والیبال عازم صربستان شد

تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی صربستان راهی بلگرد شد.

تیم ملی والیبال عازم صربستان شد

به گزارش ممتاز نیوز، تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ از امروز (یکشنبه هشتم خردادماه) اردوی تدارکاتی خود را در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌کند.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت دو و بیست دقیقه بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی استانبول و بعد از سه ساعت و نیم توقف در این فرودگاه عازم بلگراد شدند.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن ۱۲ بازیکن تیم ملی هستند که راهی بلگرد شدند.

اسماعیل مسافر و امین اسماعیل‌نژاد پس از برطرف شدن مشکل خروج از کشور و انجام امور اداری لازم در بلگراد به کاروان والیبال ایران خواهند پیوست.

شاگردان بهروز عطایی در اردوی صربستان هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند داشت و این تمرینات تا ۱۳ خرداد در شهر بلگراد ادامه دارد.

همچنین دو دیدار تدارکاتی در این شهر برای بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در نظر گرفته شده است که این دیدارها ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد.

مردان والیبال ایران جمعه شب ۱۳ خرداد بلگراد را به مقصد برزیلیا ترک خواهند کرد و پس از سفری طولانی مدت، بامداد یکشنبه (۱۵ خرداد) وارد شهر برزیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.