تیم های برتر دوچرخه سواری کوهستان ایران مشخص شدند

به گزارش ایرنا، در رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری کشور بخش مردان که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، تیم های تهران و کردستان در دو بخش بزرگسالان و جوانان قهرمان شدند.

در این دوره از رقابت ها که با حضور ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم به میزبانی کردستان در پیست بین المللی ‘آبیدر’ سنندج برگزار شد، رکابزنان برتر کشور در دو رده جوانان در ماده کراس کانتری و بزرگسالان در دو ماده کراس کانتری و دانهیل با هم به رقابت پرداختند.

در بخش جوانان و در ماده کراس کانتری در بخش انفرادی ‘امین الله نارویی’ از سیستان و بلوچستان، ‘سامان محمدی ‘ از کردستان الف و ‘مهدی عبادی ‘از قم اول تا سوم شدند.

در این ماده از نظر تیمی نیز تیم کردستان الف قهرمان شد و تیم های همدان و سیستان و بلوچستان دوم و سوم شدند.

در بخش بزرگسالان در ماده کراس کانتری نیز ‘ پرویز مرادی ‘ از آذربایجان شرقی، ‘یوسف صیفی زاده ‘ از آذربایجان شرقی و ‘ فراز شکری ‘ از تهران به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در همین بخش و در ماده دانهیل نیز ‘ حسن زنجانیان ‘ از تهران، ‘ امین نجفی ‘ از سیستان و بلوچستان و ‘ امین تاکندی ‘ از قزوین عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در همین ماده و در بخش تیمی نیز تهران با مجموع ۲۷۰ امتیاز قهرمان رده سنی بزرگسالان شد و تیم آذربایجان شرقی نیز با ۲۵۷ امتیاز عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

همچنین تیم قزوین نیز با مجموع ۲۲۵ امتیاز سکوی سوم این رده را تصاحب کرد.

بنابر اعلام فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، نفرات برتر این رقابت و همچنین رکابزنانی که به هر دلیل (نقص فنی و …) موفق به کسب مدال نشدند، زیر نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت خواهند شد.

ک/۳ ۷۳۵۴/۵۳۳ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۹۵۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.