تیونینگ خودرو با سکه +عکس

۱فروردین ۱۳،

“خودروی سکه ای” نام مغازه ای است که به تازگی طرحی جالب برای تیونینگ کردن خودروها با سکه ارائه کرده است و بسیاری از عرب ها نیز به سراغ آن ها رفته اند تا خودروی خودشان را با سکه تزئین کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، بسیاری می باشند که ظاهر ساده و ابتدایی خودروها را بسیار نمی پسندند و دوست دارند با تغییراتی که در آن ها ایجاد می کنند خودرو را به سبکی برای خودشان شخصی سازی کنند از همین رو به سمت تیونینگ کارها می روند.

در دبی اشخاص ثروتمند یک تیونینگ کار معروف به نام “خودروی سکه ای” دارند که این روزها سرش بسیار شلوغ است و کارهای مختلف را پذیرفته است و خودروی اشخاصی که بودجه خوبی داشته باشند را تیونینگ سکه ای می کند.

این مغازه توسط چند دوست اداره می گردد که همه آن ها علاقه مند به کار شخصی سازی کردن خودرو می باشند و ایده تازهی نیز به همراه خود آورده اند. آن ها خودروهای لوکس را با سکه های طلا  و یا قدیمی تزئین می کنند تا چهره ای متفاوت و خاص به خود بگیرند.

یکی از کارهای آن ها رنج روری است که به نمایش نیز در آمده است. آن ها با استفاده از ۴۷ هزار سکه یک درهمی این خودرو را تزئین کرده اند و البته آن ها هیچ بخشی از خودرو را بدون سکه باقی نمی گذارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.