ثبت‌نام کنکور امشب تمام می‌شود/آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام از ۳۰ بهمن

۲۷م آذر ،

118-13.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۲ در ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آذر ماه، از امکان مهلت مجدد برای جامانده‌های ثبت‌نام از ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، با اشاره پایان مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۲ تا ساعت ۲۴ امشب، گفت: تا کنون بیش از ۹۰۰ هزار و ۴۵۶ داوطلب نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

وی افزود: داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام نکرده‌اند پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر با مراجعه به سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgنسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

توکلی با اشاره به آغاز مهلت مجدد برای جامانده‌های ثبت‌نام کنکور ۹۲ از ۳۰ بهمن ماه، گفت: داوطلبانی که از این دوره ثبت‌نام بازمانده‌اند می‌توانند از مهلت مذکور تا سوم اسفند ماه برای انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره آغاز مهلت ویرایش اطلاعات از ۳۰ بهمن ماه تا سوم اسفند ماه، اظهارکرد: داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند پیشنهاد می‌شود که در مهلت ویرایش اطلاعات به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای ملاحظه اطلاعات خود مراجعه کنند.

مشاور سازمان سنجش در خاتمه تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۲ در تاریخ‌های ششم، هفتم و هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.