ثبت‌نام یک نفر از اعضای ائتلاف پنج گانه

۱۰اردیبهشت،

دبیر ائتلاف اکثریت اصول گرایان گفت:در حال حاضر تصمیم‌مان این است که در زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری از بین اعضای ائتلاف حتی‌المقدور یک نفر ثبت‌نام کند.

به گزارش ممتازنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی پور در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که هدف ائتلاف اکثریت اصول‌گرایان کاهش تعداد کاندیدای اصول‌گر است، افزود: ائتلاف اکثریت اصول گرایان در جهت استفاده از همه ظرفیت اصول‌گرایان و انسجام بیشتر بین اجزای مختلف اصول‌گرایی و تحقق شعار حماسه سیاسی همچنین ایجاد شور و نشاط شکل گرفته است.

وی افزود: تصمیم ائتلاف اکثریت در حال حاضر این است که از بین ائتلاف (حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی، ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر، متکی، آل‌اسحاق) در هنگام زمان ثبت‌نام یک نفر ثبت نام کند.

دبیر ائتلاف اکثریت اصول گرایان تاکید کرد: براساس سنجش مقبولیت کاندیداها و پایگاه اجتماعی‌شان سعی‌مان این است که کاندیداها را به حداقل برسانیم و به یک نظر واحد برسیم.

موسی‌پور در عین حال گفت: البته با توجه به فضای سیاسی در مهلت قانونی ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری تصمیم ائتلاف اکثریت شکل می‌گیرد، اما در حال حاضر تصمیم‌مان این است که حتی‌المقدور یک نفر از بین اعضا ثبت‌نام کند.

وی همچنین دربارهٔ رایزینی این ائتلاف با جامعتن گفت: دغدغه جامعتین تکثر و تعدد کاندیداها و راهکاری است که بتواند این دغدغه را کاهش بدهد. جامعتین از فرایند‌های که به کاهش کاندیداها اصول‌گرا منتهی شود، حمایت می‌کند ودر نهایت هم اگر نیاز بود ساز و کاری برای به وحدت رسیدن اصول‌گرایان اتخاذ خواهد کرد.

موسی‌پور همچنین از برگزاری نشست کاندیداهای ائتلاف اکثریت اصول‌گرایان در روز چهارشنبه هفته جاری اظهار کرد: تحلیل شرایط انتخاباتی براساس نظرسنجی‌ها از جمله موارد مورد توجه در این نشست خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر کسی به اعضای ائتلاف اضافه نشده، ولی به هرترتیب اگر کسی شرایط ائتلاف را بپذیرد، می‌تواند وارد ائتلاف شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.