ثبت نام دوره های آمادگی زبان دکتری، MCHE، مکالمه ،IELTS ، TOEFL و دوره فشرده TOEFL فرهیختگان دانشگاه تهران

شروع ثبت نام هشتادمین دوره آمادگی زبان آزمون دکتری

با توجه به درخواست های مکرر متقاضیان، فرهیختگان جهت پاسخگویی به نیاز داوطلبان ارجمند جهت هشتادمین دوره آمادگی زبان دکتری ثبت نام می نماید.

جزئیات دوره:

باتوجه به سابقه طولانی و تخصصی فرهیختگان دانشگاه و ارتباط نزدیک با تغییرات شکلی و محتوایی سئوالات زبان انگلیسی آزمون دکتری نیمه متمرکز منابع آموزشی و آزمون آزمایشی پایان دوره توسط گروه تألیف و تدوین منابع آموزشی مؤسسه تهیه و بروز شده و منابع آموزشی دوره دربرگیرنده هر دو مهارت زبانی مورد نیاز برای شرکت در آزمون اصلی شامل Grammar و Reading می‌باشد.

در پایان این دوره یک آزمون آزمایشی رایگان برگزار شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و دانشجو بر حسب عملکرد خود در این آزمون‌ از مشاوره‌های تخصصی رایگان برای ارتقاء عملکرد در آزمون اصلی برخوردار می‌شود.

زمان برگزاری دوره، روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۱۵  لغایت ۱۲:۳۰

آخرین مهلت ثبت نام این دوره چهارشنبه ۱۰ آبان می باشد.

ثبت نام دوره‌ های آمادگی TOEFL و IELTS ترم زمستان

ثبت نام تعیین سطح دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی ترم زمستان ۹۱ دپارتمان زبان انگلیسی فرهیختگان دانشگاه تهران ادامه  دارد:

دوره آمادگی آزمون IELTS

هدف این دوره آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در آزمون بین‌المللی IELTS می‌باشد.

این دوره به مدت هشتاد ساعت آموزشی طی ده هفته ارائه می‌شود و دانشپذیر دو روز در هفته و هر روز چهار ساعت آموزشی در کلاس حضور می‌یابد.

دوره آمادگی آزمون TOEFL iBT

هدف این دوره آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در آزمون بین‌المللی TOEFL iBT می‌باشد.

این دوره به مدت هشتاد ساعت آموزشی طی ده هفته ارائه می‌شود و دانشپذیر دو روز در هفته و هر روز چهار ساعت آموزشی در کلاس حضورمی‌یابد.

پایان مهلت ثبت نام آزمون تعیین سطح ترم زمستان ۹۱ دوره های IELTS و TOEFL ، در صورت عدم تکمیل ظرفیت حداکثر تا روز پنجشنبه ۴ آبان ادامه می یابد

دوره ی فشرده آمادگی آزمون TOEFL iBT

هدف این دوره آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در آزمون بین‌المللی TOEFL iBT می‌باشد.

این دوره طی شش هفته ارائه می‌شود و دانشپذیر سه روز در هفته در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه  و هر روز چهار ساعت آموزشی در کلاس حضورمی‌یابد.

پایان مهلت ثبت نام آزمون تعیین سطح دوره ی فشرده TOEFL ، در صورت عدم تکمیل ظرفیت حداکثر تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ادامه می یابد

ثبت نام دوره های مکالمه انگلیسی ترم آبان-آذر

هدف دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی ارتقاء کلیه مهارت‌های زبانی دانشپذیر از جمله Speaking ، Listening ، Reading ، Vocabulary ، Writing و Grammarبا تأکید بر مکالمه و نیز آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی و داخلی زبان انگلیسی می‌باشد.

این دوره در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته و به صورت نیمه فشرده در قالب ترم‌های یک ماهه ارائه می‌شود. دانشپذیر در صورت شرکت ددوره‌های نیمه فشرده دو روز در هفته در کلاس حضور می‌یابد. هر روز شامل دو جلسه متوالی می‌باشد که در چهار ساعت آموزشی ارائه می‌شود.

مبنای ورود دانشپذیر به هر یک از این دوره‌ها آزمون تعیین سطح بوده که با توجه به نتیجه این آزمون مدت زمان کل دوره فرد تعیین می‌شود.

منابع آموزشی دوره مکالمه زبان انگلیسی برای سطوح مقدماتی و متوسط سری کتاب‌های Top Notch و برای دوره پیشرفته کتاب‌های Summit می‌باشد.

ثبت نام آزمون تعیین سطح دوره های مکالمه ترم آبان-آذر در صورت عدم تکمیل ظرفیت حداکثر تا روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۹۱ ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره ها با شماره ۰۲۱-۴۲۳۱۲ تماس حاصل فرمائید و یا به سایت فرهیختگان به آدرس www.farhikhtegan.com مراجعه فرمایید

.

تافل دکتری

 

IELTS

 

TOFEL

 

MCHE


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.