ثبت نام سهمیه بیمه کارگران ساختمانی

۳۱اردیبهشت،

کارگران دارای کارت مهارت فنی ساختمانی در فارس می‌توانند از صبح فردا تا دوشنبه ۲۰ خرداد ماه برای بیمه شدن ثبت نام کنند.

به گزارش Consbank، برابر سهمیه اختصاصی شش ماهه اول امسال، نزدیک به ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کارگران ساختمانی در سطح استان فارس می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

تمام مراحل ثبت نام، پردازش داده‌ها، تعیین اشخاص واجد شرایط، سهمیه‌بندی و زمان مراجعه اشخاص واجد شرایط به شعب تأمین اجتماعی از طریق پایگاه اینترنتی انجام می‌شود و اشخاص با اخذ کد رهگیری از سامانه، ضمن مطلع شدن از وضعیت ثبت نام خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

همچنین اشخاصی که دارای کارت مهارت فنی یکی از رشته‌های ۱۷ گانه ساختمانی شامل آرماتوربندی، بتن‌ساز و بتن‌ریزی، قالب‌بند و کفراژبند، جوشکار اسکلت فلزی، بنای سفت‌کار، لوله‌کش گاز خانگی و تجاری، لوله‌کش و نصاب وسائل بهداشتی، عایق‌کار رطوبتی و آسفالت‌کار ابنیه، کارگر نگهداری بتن، کارگر نقشه‌بردار، گچ‌کار، سنگ‌کار، کاشی‌کار، درب و پنجره‌ساز فلزی، برق‌کار ساختمان، نقاش ساختمان، درب و پنجره‌ساز چوبی، آهنی و آلومینیومی (فاقد کارفرما و کارگاه) می باشند می‌توانند از یکم تا بیستم خرداد ماه امسال با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین اسامی اشخاص واجد شرایط و زمان مراجعه آنها به شعب تأمین اجتماعی در اول تیر ماه سال جاری از طریق سامانه اعلام می‌شود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.