ثبت نام عمره دانشجویی آغاز شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

ثبت نام عمره دانشجویی آغاز شد

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی افزود: سه گروه استادان، دانشجویان پسر مجرد و متاهلان برای ثبت نام اینترنتی باید درمهلت یاد شده به نشانی labbayk.ir مراجعه کنند.

به گزارش ممتاز به نقل ازتسنیم ، رییس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: ثبت نام عمره دانشجویی از (پنجم آبان) به مدت ده روز آغاز می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی افزود: سه گروه استادان، دانشجویان پسر مجرد و متاهلان برای ثبت نام اینترنتی باید درمهلت یاد شده به نشانی labbayk.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ۱۹ و ۲۰ آبان به صورت اینترنتی قرعه کشی می گردد سپس فهرست زائران اصلی و ذخیره اعلام خواهد شد.

رییس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان دربارهٔ سهمیه امسال عمره دانشجویی گفت: در این مرحله ۱۵ هزار دانشجو و دو هزار تن از استادان دانشگاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام فقیهی افزود: پیشنهاد ما این است که اعزام ها از اوایل اسفند آغاز شود و تا پایان اردیبهشت ادامه پیدا کند تا مشکلی در درس دانشجویان پیش نیاید که این زمان هنوز قطعی نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده است و پس از قیمت گذاری سازمان حج و زیارت به زائران اطلاع رسانی خواهد شد اما درتلاشیم که پس از اعلام قیمت برای دانشجویان تخفیف بگیریم.

حجت الاسلام فقیهی دربارهٔ ارائه تسهیلات به دانشجویان افزود: پارسال به ۲۵۰۰ نفر از ۱۵ هزار زائر دانشجو وام تعلق گرفت و امیدواریم امسال هم بتوانیم تسهیلات بیشتری به دانشجویان ارائه دهیم.

وی دربارهٔ اعزام دختران به عمره اضافه کرد: مشکل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلان به عمره اعزام خواهند شد.

رییس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: امسال بیشترین سهمیه به متاهلان اختصاص یافته است و ۸۴۰۰ دانشجوی متاهل و ۶۶۰۰ دانشجوی مجرد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.