جابه‌جایی چند رکورد دیگر در دوومیدانی بانوان/سپیده توکلی پیش از مسابقه مصدوم شد

۰۲خردادماه،

Mona Hoobehfekr-129.jpg

اولین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور با قهرمانی ثامن‌الحجج به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اولین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی باشگاه های کشور تیم ثامن الحجج با ۲۵۴ امتیاز اول شد و تیم مقاومت با ۱۵۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. سفیر فارس هم با کسب ۱۳۵ امتیاز رتبه سومی را به خود اختصاص داد.

در این دوره از رقابت‌ها پریناز ابراهیمی در ماده پرتاب چکش با رکورد ۴۸ متر و ۸۰ سانتی متر، رکورد این ماده را که در دست خود بود بهبود بخشید. لیلا رجبی، دوومیدانی‌کار المپیکی ایران هم رکورد ۱۸ متر و ۱۴ سانتی متر را در پرتاب وزنه به ثبت رساند و رکورد این ماده را که دست خود بود ارتقاء بخشید.

فهیمه کلهر در ماده سه هزار متر با مانع توانست زمان ۱۱ دقیقه و ۴۱ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه را ثبت کند و رکورد باشگاهی این ماده را که دست مهسا کشاورز بود بهبود بخشد.

در ماده هفت‌گانه نیز زهرا هاشم زاده رکورد زنی کرد و با ثبت ۳۸۳۸ امتیاز رکورد باشگاهی این ماده را شکست. پیش از این رکورد هفت گانه در باشگاههای کشور در اختیار سپیده توکلی بود.

سمیرا آسمانی دیگر دوومیدانی کاری بود که در این مسابقات در ماده دوی ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان یک دقیقه و ۴ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه رکورد باشگاهی را بهبود بخشید.

به گزارش ایسنا، سپیده توکلی هم که قصد داشت در ماده دوی ۱۰۰ متر و پرش ارتفاع در این رقابت‌ها حاضر شود زمان گرم کردن خود پیش از آغاز مسابقات دچار مصدومیت شد و از حضور در مسابقه انصراف داد. او چندی پیش در مسابقات آغاز فصل توانسته بود رکورد هفت گانه ایران را ارتقا دهد.

جزئیات رکوردهای سایر ماده‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.