جاده اردبیل – آستارا چهارخطه می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – آستارا سال ۹۳ آغاز می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، طرح چهارخطه شدن بزرگراه اردبیل – آستارا در محدوده شهر نمین تا آستارا در بودجه سال آینده گشایش اعتبار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در نشست با فرماندار نمین از اخذ مجوز ماده ۲۱۵ و ایجاد ردیف اعتبار ملی برای چهارخطه کردن این محور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۳ آغاز می شود.

 علی حیدری افزود: چهارخطه شدن این محور از شهر نمین تا آستارا سبب کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای در گردنه حیران و افزایش گردشگران در این مسیر زیبا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت بطول ۵ کیلو متر از تونل گردنه حیران تا آق چای اضافه کرد: اجرای طرح تعریض و بازگشایی جاده پلیس راه اردبیل – آستارا در محدوده روستای کنزق به سولا در شهرستان نمین نیز در دست مطالعه است و در صورت تامین اعتبار در سال ۹۳ آغاز می شود.

دریتیم فرماندار نمین هم در این نشست با تاکید بر تعریض و بازگشایی جاده نمین به جنگل فندقلو گفت: با اجرای این طرح شاهد روانسازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای در فصول گردشگری خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.