جاده چالوس در آخرین تعطیلات تابستان ۵ ساعت بسته است/ محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محور های پرتردد کشور

به گزارش خبرآنلاین؛ مرکز مدیریت راه های کشور، در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد در مسیر کرج – چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز پنج شنبه ۲۳ شهریورماه جاری از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

 اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، در خصوص محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری حاکی از آن است که تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه و تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس همچنان ممنوع است.

 همچنین تردد انواع تریلی و کامیون از مسیر کرج – چالوس و تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

 تردد همه کامیون ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن محدوده مشا، به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 در مسیر فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 در مسیر کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز پنج شنبه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان دراستان البرز بمنظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تاساعت ۱ بامداد روز شنبه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۱ بامداد روز شنبه، از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۴۷۲۳۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.