جاسم کرار سپاهانی می‌شود؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

سپاهان یکی از تیم‌هایی است که با توجه به نتایج خاکستری و نه چندان مطلوب نیم فصل اول برای ترمیم نقاط ضعف خود در نیم فصل دوم برنامه‌های فراوانی دارد. آن‌ها با توجه به امکانات مالی سرشار چندین ستاره داخلی و خارجی را در لیست خود قرار داده‌اند.

جاسم کرار

 

خانه ممتازنیوز: با توجه به مصدومیت طولانی نویدکیا و البته جدایی زودهنگام مجتبی جباری، هافبک وسط یکی از پست‌هایی است که اصفهانی‌ها برای آن چشم به چندین ستاره دوخته‌اند. جاسم کرار هافبک عراقی و پرحاشیه سابق استقلال و تراکتور یکی از ستاره‌هایی است که اصفهانی‌ها برای این پست درنظر گرفته‌اند.

کرار در ابتدای فصل نیز مدنظر استقلال قرار داشت و در نیم فصل نیز مسئولان باشگاه یک بار دیگر برای به خدمت گیری او اقدام کردند اما درخواست مالی بالای کرار مانع از پیوستن او به استقلال شد اما ظاهرا این درخواست مالی بالا به سبب پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان بوده وگرنه کرار در ابتدای مذاکراتش با استقلال موافقت اولیه خود را برای پیوستن به استقلال اعلام کرده بود!

مسئولان سپاهان پس از اطلاع از پیشنهاد آبی‌ها و موافقت کرار پنهانی باب مذاکرات را با او باز کردند و با رقمی به مراتب چشمگیر‌تر سبب شوند تا کرار تصمیمی خود را تغییر داده و از پیوستن به استقلال منصرف شود. زرد‌ها با این حرکت، با یک تیر دو نشان را زده‌اند؛ اول اینکه مانع از تقویت تیم رقیب شده‌اند و دوم اینکه نقطه ضعف اساسی خود را برطرف نموده‌اند.

با وجود موافقت کرار برای پیوستن به سپاهان اما جو بدی علیه این بازیکن در اصفهان راه افتاده و ظاهرا بعضی از بازیکنان تیم و هواداران هم مخالف زردپوش شدن این بازیکن جنجالی و حاشیه‌ای می باشند و همین موضوع زرد‌ها در جذب این بازیکن مردد کرده است چرا آن‌ها احتمال می‌دهند با این جو مخالف، کرار نیز سرنوشتی مانند مجتبی جباری، آرش افشین و یعقوب کریمی پیدا کند.

 

افکار نیوز

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.