جالب ترین عکس در دنیای ورزش

۲۹فروردین۱۳،

 بزرگترین عکس ورزشی دنیا بصورت ۳۶۰ درجه و با رزولوشن ۲۰ گیگاپیکسل توسط Jeffrey Martin گرفته شده است. این عکس از استادیوم Wembley لندن و در زمان مسابقه نهایی ۲۰۱۱ FA Cup گرفته شده است. در این عکس ۲۰ گیگاپیکسلی چهره ۹۰ هزار تماشاگر این مسابقه فوتبال به خوبی قابل ملاحظه و تشخیص است.

Jeffrey Martin موسس وب پایگاه اینترنتی ۳۶۰Cities که پیش تر بزرگترین عکس از فضای داخلی را گرفته بود، توسط استادیوم Wembley لندن استخدام شد تا بزرگترین عکس ورزشی دنیا را در مسابقه نهایی ۲۰۱۱ FA Cup ضبط کند.

این عکس از ترکیب بیش از ۱۰۰۰ عکس ساخته شده است. Jeffrey Martin از دوربین DSLR و سه پایه روباتیک برای تصویر برداری از چهره ۹۰ هزار تماشاگر این مسابقه استفاده کرده است. تصویر نهایی توسط ابر کامپیوتری پردازش شده که دارای ۱۹۲ گیگابایت حافظه RAM و ۲۴ هسته CPU بوده است.

بزرگترین عکس ورزشی دنیا را می توانید در وب پایگاه اینترنتی Wembley ملاحظه نمایید. هر چقدر که دوست دارید در این تصویر بزرگنمایی کنید. فراموش نکنید برای ملاحظه تصویر می بایست با اکانت فیس بوک خود لاگین کنید. پس از آن می توانید تصویر بزرگ را ملاحظه کرده، بزرگنمایی کنید و یا در تصویر ۳۶۰ درجه حرکت کنید. همچنین می توانید اشخاص مختلف را در تصویر تگ کنید درحال حاضر حدود ۲۰ هزار نفر در این تصویر تگ شده اند.

منبع:خبرآنلاین

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.