جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مادران والا مقام شهدا بسان صدف‌هایی می باشند که دُّر وجود شهدا جز در دامان پاک‌شان مجال پرورش نمی‌یافت. شیرزنانی که زیباترین جلوه‌های صبر زینب و ام‌البنین(ع) در زمان ما، جز در وجود آنان جای دیگری برای تجلّی و ظهور نیافته است. آنان که خود در عفت، حیا، ایثار، غیرت و ولایت‌مداری الگوی‌شان بانوی دو عالم، حضرت زهرا(سلام ا… علیها) بود و به فرزندان عزیزشان نیز شیرِ غیرت و مردانگی، ولایت‌مداری، ایثار و وفاداری و جانبازی و شهادت در راه ولایت را نوشاندند.

مادرِ شهید والا مقام “محمد بروجردی” یکی از این مادران آسمانی بود که فرزند برومندِ شهیدش مسیح کردستان شد و تا ابد نام خود را بر سینۀ تاریخ پر افتخار این ملت جاویدان کرد. اینک چنان مادری برخوان “عند ربهم یرزقون” فرزند بزرگوارش مهمان است و روح مطهرش در جوار رحمت حق آرمیده است.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در گذشت مادر والا مقامِ “شهید محمد بروجردی” را به خانواده‌های معزز شهدا، وابستگان، همشهریان و عموم مردم شریفِ لرستان و همۀ آنان که عشقِ شهادت و شهدا در وجودشان می‌جوشد، تسلیت گفته و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برای آن مرحومه از درگاه خداوند منّان خواستار است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.