جامعه ایران عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانیت است

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جامعه ایران عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانیت است، گفت: مقاطع مختلف زندگی امام علی(ع) سرشار از درس‌های فراوان برای همه انسان‌ها در همه سطوح است

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افطار نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان را میزبان ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از استان‌های تهران و البرز بودند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار به تأکیدات امام راحل برای رسیدگی به اوضاع نیازمندان جامعه در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در اولین جلسات پس از پیروزی “انقلاب اسلامی”، شورای انقلاب تصویب کرد که یک روز درآمد نفت کشور به نیازمندان اختصاص یابد.

وی با اشاره به خدمات ۳۴ ساله کمیته امداد، گفت: یکی از بهترین برنامه‌های امداد، توجه به تحصیل فرزندان تحت پوشش بود که الحمدلله شاهد حضور مؤثر اشخاصی در مقاطع بالاتر از مدارس و در مصادر امور هستیم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فقر را یکی از دلایل دوام نیازمندی خانواده‌ها در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب دانست و با تأیید برنامه توانمندسازی امداد خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیازمندان سبب رفع نیاز خانواده‌ها و به‌ تبع آن جامعه می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری مولی‌الموحدین گفت: جامعه ایرانی عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانیت است.

وی بر نگاه جامع به زندگی امام اول شیعیان تأکید و افزود: مقاطع مختلف زندگی امام علی(ع) سرشار از درس‌های فراوان برای همه انسان‌ها در همه سطوح است.

گفتنی است در آغاز این دیدار آقای انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد برای اشخاص تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار، به برنامه توانمندسازی اشاره و خاطرنشان کرد: با این رویکرد درصدد استفاده از ظرفیت علمی خانواده بزرگ امداد در حوزه‌های دانش‌اندوزی و مهارت‌آموزی هستیم تا با حرکت به سوی بی‌نیازی خانواده‌ها به امداد، به نیازهای جامعه نیز توجه نماییم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.