جام ایرانسل رونمایی شد

با نزدیک شدن به پایان مسابقات لیگ برترخلیج فارس؛

خبرگزاری آریا-  درفاصله کمتر از یک هفته مانده به پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر خلیج فارس “جام ایرانسل”، ازجام ایرانسل رونمایی شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  این مراسم درمحل سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشورو با حضورغلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پورمدیرکل بازاریابی ایرانسل وجمع کثیری ازاصحاب رسانه برگزار شد.

تشکرویژه سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران از ایرانسل
درابتدای این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشور با ابراز تشکر از حمایت های مالی شرکت ایرانسل ازیازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد حمایت‌های ایرانسل در فصل های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه لیگ برترمسابقات فوتبال امسال مزین به نام پرافتخارخلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام جام ایرانسل است.
بهروان افزود:همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر سه تیم سپاهان،تراکتورسازی و استقلال از شانس قهرمانی برخوردارهستند و امکان برگزاری مراسم اختتامیه درهر یک از ۳ شهر اصفهان،تبریز و تهران وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته دو جام و دو مجموعه مدال قهرمانی تهیه شده تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم یکی از بهترین مراسم اختتامیه و اهدای جام مسابقات لیگ برتر فوتبال  را برگزار کنیم.

حمایتهای ایرانسل از تیم ها و مسابقات ورزشی ادامه دارد
در این مراسم، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز با اشاره به اینکه روز جمعه۲۲ اردیبهشت ماه جاری تکلیف صاحب جام ایرانسل مشخص می شود گفت:حمایت های ایرانسل از مسابقات و تیم های ورزشی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره ای کوتاه به سابقه حمایتهای مالی ایرانسل ازتیمها ومسابقات ورزشی اظهارداشت: ایرانسل وظیفه خود را با حمایت از تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز و در ادامه دربرخی ازرویدادهای ورزشی ازجمله لیگ برتر خلیج فارس حضور پررنگی داشت تا در نهایت در سال جاری جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
مدیرکل بازاریابی ایرانسل افزود:نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشوراست.
وی با شاره به اینکه این حمایتها درچهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام شده است یادآورشد: به جهت وظیفه ای که هر شرکت تجاری بر دوش دارد ونیز به خاطر نقشی که ورزش دربین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و درابعاد گسترده تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
وی تاکید کرد:بنا داریم در فعالیتها و حمایتهای آتی مان از تیم های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با حمایت از کاروان تیم های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می دهیم.

جام ایرانسل بر فراز دستان سپاهانی ها؟
سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشوربا اشاره به اینکه تیم سپاهان اصفهان بیش ترین شانس قهرمانی را در بین دیگر تیم های صدر جدول دارد خاطرنشان کرد:از آنجایی که فوتبال غیر قابل پیش بینی است به همین منظورما تمهیدات لازم برای هر احتمالی را در نظر گرفته ایم.
وی افزود:در سال آینده لیگ برترودسته یک مسابقات فوتبال کشورهماهنگ با هم برگزار خواهند شد و تهیه جدول مسابقات،آیین نامه ها و نیزموضوع تبلیغات در هر دو دسته  هماهنگ با هم صورت خواهد گرفت و قطعا این موضوع  زحمات کسانی که پا در این عرصه می گذارند را نیز بیش از پیش خواهد کرد.
شایان ذکراست جام نقره ایرانسل به وسیله هنرمندان اصفهانی و بعنوان نمادی از هنر ناب ایرانی تهیه شده و تمامی نقش های برجسته به کار رفته در این جام برگرفته از الگوهای اصیل و اسلیمی ایران است.

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.