جام باشگاه های آسیا (هندبال) – قطر/نخستین دیدار هندبالیست ها مقابل الاهلی بحرین

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

اولین دیدار ثامن در مسابقات جام باشگاه های آسیا مقابل الاهلی در روز جمعه ۱۴ آبان صورت می گیرد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین دیدار تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در رقابت های جام باشگاه های آسیا روز ۱۴ آبان مقابل الاهلی بحرین خواهد بود و عبور از این تیم روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد و با انگیزه مضاعف مقابل دیگر حریفان خواهد ایستاد.
در ادامه این گزارش تفسیری، ثامن در گروه C قرار دارد و با تیم های العربی کویت، چینگ سونگ کره و المطر عربستان هم گروه است.
بر اساس این گزارش تفسیری، تیم اعزامی کشورمان iبه این مسابقات تا روز ۲۵ آبان با تیم های همگروه خود مسابقه دارد و امیدواریم که با بازی های iبهتر بتوانند iبه دور بعد صعود نمایند.
بر اساس این گزارش تفسیری، تیم های قدرتمندی در جام باشگاه های آسیا حضور دارند و ثامن باید با هوشیاری و دقت بالا مقابل آنها قرار گیرد.
این گزارش تفسیری می افزاید، با حضور ثامن در این مسابقات سه، دو دیدار این تیم در لیگ برتر عقب می افتد که باید بعدا انجام دهد.
گزارش دیگر عنوان می نماید، با توجه iبه حضور این تیم در چندین دوره از رقابت ها حریف آسانی برای دیگر تیم ها نمی باش و iبه راحتی امتیاز نمی دهد.
گزارش دیگر اضافه می نماید، ثامن سبزوار که پیش از این قرار بود هشت آبان iبه قطر مسافرت کند با یک روز تأخیر نهم آبان عازم این کشور می گردد و اما دو بازیکن  خارجی این تیم امروز راهی مسابقات جام باشگاه ها می شوند تا در اولین دیدار نماینده کشورمان را همراهی نمایند.
این گزارش تفسیری اظهار می دارد، در رقابت های امسال جام باشگاه های آسیا قرار بود دو نماینده اعزام شود که سپاهان iبه دلایلی از حضور در این رقابت ها انصراف داد تیمی که در صورت شرکت در جام باشگاه ها iبه مانند ثامن حریفی خطرناک برای سایر تیم ها می شد و شانس تیم های ایرانی بالاتر می رفت.
در پایان گزارش تفسیری خاطر نشان می گردد، همین حضورها در میادین بین المللی هندبال ایران را با تجربه می نماید و بازیکنانی که iبه این مسابقات اعزام می شوند از دانسته ها و تجربیات خارجی ها استفاده می نمایند و در این ورزش کشورمان iبه کار می برند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.