جانواریو ملزم به بدنسازی /مصدومیت رحمتی دردسر استقلال/ مخالفت قلعه نوعی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

قصه جدائی خسرو حیدری و مشکل مسکن خارجی های استقلال و احتمال مصدومیت رحمتی عمده خبرها امروز استقلال را تشکیل می دهند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: جان واریو در حالی دور از تمرینات تیم است که فرزندش بیمار شده و وی به این سبب به تهران بازی نمی‌گردد، در حالیکه قلعه نوعی تصور می‌کرد آمادگی جان واریو دراین مدت حفظ می‌شود اما وی اعلام نموده هافبک برزیلی باید مدتی را به انجام تمرینات بدنسازی مشغول شود تا آماده میادین شود.

* بازیکن خارجی استقلال خواستار منزل شد

دو بازیکن خارجی تیم استقلال خواستار این شدند که مسئولین برای آنها منزل مسکونی در نظر بگیرند تا آنها ناچار نباشند برای حضور در منزل دوستان خود دردسر و مشکلات بسیاری را متحمل شوند.

براساس این گزارش تفسیری،‌ دروازه بان دوم استقلال که تا بحال در این تیم ماندنی شده است خواستار این شده که مسئولین برای وی منزلی را در نظر بگیرند تا این بازیکن بتواند بدون مشکل و دردسر در منزل خود اقامت کند، این در حالی است که آبی ها قصد دارند در پایان نیم فصل وی را به تیم دیگری بفروشند.

* بررسی شرایط رحمتی در اردوی تیم ملی

مهدی رحمتی دروازه بان اصلی تیم استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارد اما اعضای تیم نگران وضعیت وی می باشند و به دستور سرمربی استقلال، شرایط این بازیکن روز به روز مورد بررسی کامل قرار می‌گیرد و گفتنی است، ترس از مصدومیت رحمتی سبب شده است که امیر قلعه نوعی در این خصوص به دستیارش مأموریت دهد که هر روز تمرینات این دروازه بان را زیر نظر گرفته و گزارش تفسیری مربوطه را به وی ارائه دهد زیرا سرمربی استقلال بارها با مشکلات این چنینی رو به رو شده است که پس از اتمام اردوی تیم ملی، دروازه بان تیم را مصدوم تحویل گرفته است.

* مخالفت رسمی قلعه نوعی با جدایی حیدری از تیم

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال به مسئولین تیم اعلام نموده است که حضور بعضی اعضای این تیم که صحبت از جدایی شان از استقلال بود در این تیم الزامی است و وی اجازه فروش آنها را نمی‌دهد.

خسرو حیدری از جمله نفراتی است که قلعه نوعی حساب ویژه ای روی وی باز نموده است و مدعی شده که جدایی وی از تیم امکان پذیر نمی باشد زیرا در نیم فصل دوم به حضور حیدری در سمت راست تیمش نیازمند است و حتی اگر وی قصد جدایی داشته باشد، مسئولین موظف به راضی نمودن این بازیکن برای ماندن در تیم می باشند.

برهانی چند روزی است که با مصدومیت روبرو شده و شرایط حضور در تمرینات استقلال را ندارد به همین سبب اعلام شده که سبب اصلی عدم حضور نام برهانی در لیست تیم ملی، مطلع شدن اعضای تیم ملی از مصدومیت این بازیکن است و برهانی به این سبب شرایط حضور در فهرست کی روش را بدست نیاورده است اما این مسائل از سوی آبی ها قابل قبول نمی باشد و حتی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال و آرش برهانی پس از مطلع شدن از عدم حضور نام این مهاجم بصورت رسمی خوستار بررسی شرایط شدند زیرا این اتفاق را بی عدالتی می دانند.

** دروازه بان و مدافعی برای نیم فصل جذب نمی شود

با اینکه استقلال در چند پست با کمبود روبرو شده است و این موضوع اعضای این تیم را در بازی های لیگ با مشکل روبرو نموده است اما مربیان قصد جذب دروازه بان و مدافع را برای این تیم ندارند.

اعضای تیم استقلال با شرایطی روبرو می باشند که قصد دارند برای نیم فصل دوم با جذب نفرات تازه، نقاط ضعف خود را ترمیم نمایند اما در پست دروازه بان و دفاع این تیم نام هیچ بازیکنی به چشم نمی خورد زیرا سرمربی استقلال از مدافعان خود راضی است و داخل دروازه نیز حضور رحمتی شرایط را ایده آل برای تیم پیش می برد و به همین سبب نفرات موجود در این دو پست می توانند تا پایان لیگ آبی ها را همراهی نموده و در پست خود موفق ظاهر شوند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.