جانی دپ در جدیدترین اثر وس اندرسون بازی می‌کند

سینما پرس-گروه سینما/ جانی دپ برای بازی در فیلم سینمایی «هتل بزرگ بوداپست» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، جانی دپ؛ بازیگر فیلم های سینمایی «ادوارد دست قیچی» (Edward Scissorhands)؛ «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) و مجموعه آثار اکشن فانتزی «دزدان دریای کارائیب» (Pirates of the Caribbean) برای بازی در جدیدترین فیلم سینمایی وس اندرسون قرارداد امضا کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، وس اندرسون علاوه بر کارگردانی «هتل بزرگ بوداپست»، فیلمنامه این فیلم سینمایی را نیز می نویسد و شرکت فیلمسازی «ایندین پینت‌براش» نیز مسئولیت تهیه و تولید این پروژه را برعهده دارد.

مسئولان سازنده «هتل بزرگ بوداپست» هنوز داستان و نقش جانی دپ در این فیلم سینمایی را اعلام نکرده اند، اما این پروژه نخستین اثر اندرسون به شمار می آید که در اروپا فیلمبرداری می شود.

پس از عقد قرارداد با جانی دپ، مسئولان سازنده «هتل بزرگ بوداپست» با بازیگران دیگری مانند بیل مورای، اون ویلسون، ادوارد نورتون، جود لاو، جف گولدبلام، آدرین برودی، ویلم دافو و آنجلا لانز بری نیز وارد مذاکره شده اند.

آخرین پروژه سینمایی وس اندرسون «قلمرو طلوع ماه» (Moonrise Kingdom) نام دارد که پس از نمایش در مراسم افتتاحیه شصت و پنجمین دوره فیلم کن، روی پرده سینماهای سراسر دنیا رفته است و تا به امروز توانسته فروشی برابر با ۴۴٫۷ میلیون دلار را برای خود رقم زده است.

اندرسون پیش از این برای فیلم سینمایی «رویال تننبامز» (The Royal Tenenbaums) و انیمیشن سینمایی «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantadtic Mr. Fox)، به ترتیب نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه و بهترین انیمیشن شده است.

همچنین جانی دپ که در حال حاضر برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سایه های تاریکی» (Dark Shadows) روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است، در آخرین پروژه سینمایی خود در حال بازی در فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» (The Lone Ranger) است.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۳۱۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.