جان واریو شرط قرارداد تازه مالی گذاشت / افت روحی حاتمی و دستور تمرینات اختصاصی

۲۱ام بهمن ،

فابیو جان‌واریو قرار است به استقلال بازگردد و در این میان حرف و حدیث برای این اتفاق بسیار بسیار است زیرا این هافبک با شرایط خاص قصد بازگشت به این تیم را دارد. آخرین خبرها استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جان واریو زمانی که از استقلال جدا شد از این تیم طلب داشت اما به سبب مصدومیت قرار دادش را فسخ کرد وبه کشورش بازگشت، اما زمان آماده سازی وی در مقایسه با آن چه اعلام شده بود بسیار کوتاهتر شد و در حال حاضر وی آماده تمرین کردن است در حالی که آبی‌ها تصور داشتند وی تا پایان فصل قادر به همراهی تیم استقلال نیست.

این اتفاق در حالی رخ داده است که شرایط برای این بازیکن ایده آل پیش نمی‌رود و استقلالی‌ها برای دیدارهای آسیایی به حضور یک بازیکن در خط میانی نیاز دارند و در این خصوص با یک جای خالی نیز روبه رو شدند که می‌تواند هافبک سابق خود را به تیم بازگردانند تا وی آبی‌ها را همراهی کند اما در این میان همه چیز به صورت ایده آل پیش نمی‌رود زیرا مشکلات مالی تیم استقلال جان واریو را دچار تردید کرده است و حتی مدیر برنامه‌های وی مدعی است که آبی ها باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و شرایط را به نفع خود پیش ببرند.

گفتنی است جان واریو خواستار عقد قرار داد تازه است و این اتفاق در حالی است که وی اعتقاد دارد قصد دارد قرار داد تازه به امضا برساند و در این مورد با شرایط خاصی روبه روست زیرا حتی اگر استقلال قصد خرید بازیکن داشت نیز همین روند طی می‌شد و چون این بازیکن پیش از این در استقلال حضور داشته سبب بر این نیست که اعضای تیم استقلال تصور کنند وی بدون هیچ توقعی برای اعضای این تیم به میدان می‌رود و درخواستی نیز ندارد زیرا جان واریو هزینه‌های درمانش را خود پرداخت کرده است و مراحل درمانی را به امید بازگشت و کسب درآمد طی کرده است تا نتیجه لازم را پس از بهبودی بدست بیاورد و با شرایط ایده آل بتواند به میادین بازگردد از طرفی در این خصوص اقدامات اولیه صورت پذیرفته است اما استقلالی ها معتقدند که جان واریو پس از عقد قرار داد تازه باید مورد تست و آزمایش قرار بگیرد تا میزان آمادگی‌اش و وضعیت مصدومیت وی مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از آن آبی ها در خصوص وی تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

* نامه هواداران به باشگاه: شماره ۸ ارزش دارد

اعضای تیم استقلال هر روز با حوادث تازهی روبه رو می باشند و در حال نیز بحث حضور پسر قلعه نوعی در این تیم مشکل ساز شده است و حرف و حدیثهای بسیاری را در پی دارد.

براساس این گزارش، مسئولان تیم قصد دارند هر طور شده این موضوع را به اتمام برسانند تا حرف و حدیثی عنوان نشود، اما از طرف دیگر چنین اتفاقی عملی نمی‌شود زیرا بعضی اطرافیان و حتی عده‌ای از هواداران این موضوع را نادیده نمی‌گیرند و این جریان هم چنان ادامه دار است.

گفتنی است؛ نامه ای به باشگاه ارسال شده است و طی این نامه هواداران بی‌شماری از استقلال خواستار این شدند که در خصوص پسر سرمربی تیم تصمیماتی اتخاذ شود و حتی پوشیدن شماره ۸ به تن این بازیکن آنها را دلخور کرده است و در این مورد نامه جداگانه‌ای ارسال شده که خواستار توضیح در خصوص پوشیدن این پیراهن توسط پسر امیر قلعه نوعی شدند.

شایان ذکر است؛ اعضای تیم استقلال قصد پیگیر شدن این موضوع را ندارند، اما هواداران تیم استقلال که مخالف حضور وی در ترکیب استقلال بودند اعلام کردند شماره ۸ استقلال به تن بزرگانی چون امیر قلعه نوعی بوده و به همین سبب نباید یک پسر ۱۶ ساله به هر سببی این شماره را به تن کرده و به یکباره با حضور در ترکیب استقلال با این شماره و پیراهن ظاهر شود.

شایان ذکر است، مسئولان در این خصوص پاسخی ارائه ندادند و این موضوع را مربوط به امیر قلعه نوعی می‌دانند زیرا وی به عنوان سرمربی تیم اختیار تام دارد.

* دیدار قلعه نوعی و فتح اله زاده با تیموریان

آندو تیموریان که با شایعه جدایی از تیم قطری خود روبه رو شده است اعلام کرد تا پایان فصل در قطر می‌ماند زیرا قصد دارد از حضور در لیگ قطر استفاده لازم را برده و با شرایط ایده آل به فوتبال ایران بازگردد و از طرفی اعلام شد که این بازیکن از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده و به قرمزها پاسخ منفی ارائه کرد از طرفی این بازیکن قصد بازگشت به استقلال را دارد و حتی عنوان شده وی با آبی‌ها به توافق کامل رسیده است اما این اتفاق رخ نداد و آندو به کشورش بازگشت تا در این سفر در خصوص آینده‌اش بررسی‌های لازم را انجام دهد.

این بازیکن اعلام کرده است که شرایط برای وی در لیگ قطر برای یک فصل دیگر مهیا نیست و این بازیکن قصد دارد با اتمام قرار دادش به ایران بازگردد و در لیگ ایران به فوتبال خود ادامه دهد اما از طرف دیگر حضور در استقلال برای وی خوشایند است زیرا با امیر قلعه نوعی رابطه خوبی دارد و برای حضور در جمع قرمزها نیز برنامه خاصی ندارد.

در این خصوص اعلام شده است که این بازیکن دیداری را با فتح اله زاده و قلعه نوعی برگزار کرده است و حتی صحبتهایی در خصوص حضور وی در استقلال فصل بعد عنوان شده است و این بازیکن برای حضور در استقلال مشکل خاصی ندارد و می‌تواند با اوضاعی ایده آل برای حضور در این تیم آماده شود و آبی‌ها را برای فصل تازه یاری برساند.

* افت روحی حاتمی و دستور تمرینات اختصاصی

فرزاد حاتمی مهاجم استقلال از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شد و در حالی که عنوان می شد تیم ملی با مشکلاتی در خط حمله روبه روست اما کی روش صلاح را بر این دید که از قوچان نژاد در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند و این موضوع سبب شد اوضاع برای بازیکنی مانند حاتمی سخت شود.

براساس این گزارش حاتمی تصور می‌کرد با حضور در فهرست تیم ملی و کی روش توانسته است با گلزنی‌هایش در استقلال نظر مثبت کی روش را جلب کند، اما این اتفاق در حالی رخ نداد که مشکلات برای این بازیکن آغاز شد و وی با افت روحی برای بازی جمعه استقلال آماده می‌شود زیرا در شرایط به تیم ملی دعوت شد که انگیزه هایش بسیار فراوان است و از طرفی از وی در ترکیب تیم ملی استفاده نشد تا ثابت شود که کیروش به دورگه ها اهمیت و ارزش بسیاری می‌دهد و این موضوع بازیکنان لیگ ایران از جمله حاتمی را با مشکلات روبه رو می‌سازد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.