جایزه هایی که داده نمی شوند

۰۸م آذر ،

این روزها بحث بر سر اعطای جایزه ادبی در رقابت هایی که از سوی دولت برگزار می گردد، یکی از خبرها حوزه ادبیات است که برنامه ادبیات این هفته هفت خیمه به بررسی این موضوع می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، جایزه ادبی جلال آل احمد و پروین اعتصامی از جمله رقابت های بخش ادبیات است منتهی پنجمین دوره جایزه جلال آل احمد در حالی برگزار شد که باز هم برگزیده ای در حوزه های مختلف نداشت.
برای این رقابت ۱۱۰ سکه برای نفرات برتر انتخاب شده بود که به سبب نداشتن برگزیده در هیچ رشتهای، به ۲۵ سکه برای آثار شایسته تقدیر تبدیل شد
همین موضوع سبب شد بسیاری به این مسئله گله کنند و سبب انتخاب نشدن نفرات برتر را نوسالات قیمت سکه بدانند. هرچند دبیر جایزه جلال منکر این مسئله شده است اما نبود نفرات برتر در دوره های اخیر مسابقات ادبی در سطح دولتی این روزها به بحث رسانه ها و کارشناسان ادبی بدل شده و به همین بهانه برنامه ادبیات این هتفه هفت خیمه نیز که ششم آذر پخش می گردد، به گفتگو با صاحب نظران خواهد پرداخت.
برنامه هفت خیمه کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰از موج اف ام ردیف ۱۰۶ پخش می گردد.
مهدی محمدیان اجرا، امین عظیمی کارشناس، فرزانه ابراهیم زاده سردبیری و مرتضی صداقت گو تهیه کنندگی برنامه ادبیات هفت خیمه را که روزهای سه شنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.