جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای لو دادن!

آمریکا در حالیکه معترف به قابل توجه بودن موقعیت و نیروی حماس در داخل غزه است، اکنون برغم حمایت های همه جانبه از رژیم اسرائیل، همسو با این رژیم برای برای پیشبرد اهدافش علیه حماس به جایزه ای ۱۰ میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات درباره ۵ حامی مالی حماس متوسل شده است.

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای لو دادن!

به گزارش ممتاز نیوز، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد که این کشور ۱۰ میلیون دلار برای ارائه اطلاعات در مورد پنج حامی مالی حماس یا هر اطلاعی که منجر به اختلال در سازوکارهای مالی این گروه شود، جایزه می دهد.

این پنج نفر عبارتند از عبدالباسط حمزه الحسن خیر، عامر کمال شریف الشوا، احمد سدو جهلب، ولید محمد مصطفی جداالله و محمد احمد عبدالدیم نصرالله که پیش از این توسط واشنگتن به عنوان “تروریست” جهانی معرفی شده اند.

وزارت خارجه آمریکا افزود که اولین حامی حماس، معروف به حمزه، در سودان مستقر است، شرکت‌های متعددی را برای حماس مدیریت کرده و در انتقال تقریباً ۲۰ میلیون دلار به حماس مشارکت داشته است.

این وزارتخانه گفت که سه تن از حامیان دیگر حماس – عامر کمال شریف الشوا، احمد سدو جهلب و ولید محمد مصطفی جداالله – بخشی از شبکه سرمایه گذاری این گروه در ترکیه هستند.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.