جایگزین آیت‌الله خوشوقت انتخاب نشده؛ دومین عضو شورای فقاهتی نمی‌خواهد نامش فاش شود

عضو جبهه پایداری:

ایران > احزاب– ممتازنیوز:
یک عضو جبهه پایداری اظهار کرد که این تشکل هنوز در مورد نفر سوم شورای فقاهتی خود – به جای مرحوم آیت‌الله خوشوقت – به نتیجه نهایی نرسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری جلسات شورای مرکزی جبهه پایداری به صورت منظم در مورد جمع‌بندی این تشکل در ارتباط با عضو تازه شورای فقاهتی این جبهه گفت: در حال حاضر شورای فقاهتی جبهه پایداری متشکل از دو نفر از بزرگواران است و در مورد نفر سوم که در واقع جانشین آیت‌الله خوشوقت باید بشود، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

روانبخش با بیان اینکه “این عضو تازه باید به تایید دو سوم اعضای شورای مرکزی و همچنین دیگر اعضای شورای فقاهت برسد”، گفت: طبق اساسنامه جبهه پایداری شورای فقاهتی متشکل از سه نفر است که در حال حاضر دو نفر در آن حضور دارند و نفر سوم که جانشین آیت‌الله خوشوقت می‌شود، باید انتخاب شود.

وی با بیان اینکه “اسامی اشخاص مختلف در این زمینه مطرح است ولی ما تا به جمع‌بندی نهایی نرسیم آن را اعلام نمی‌کنیم”، در برابر این پرسش که “در حال حاضر علاوه بر آیت‌الله مصباح‌یزدی چه کسی عضو این شوراست؟”، پاسخ داد: دیگر عضو شورای فقاهت جبهه تمایلی ندارد که نامش رسانه‌ای و مطرح شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.