جایگزین گراند ویتارا:میوه ممنوعه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 جایگزین گراند ویتارا:میوه ممنوعه

جایگزین گراند ویتارا:میوه ممنوعه

سوزوکی، جایگزین گراند ویتارا را در شرایط مختلف هوایی و جوی آزمایش می کند اما فعلا علاقه ای ندارد که جزئیاتی از آن را منتشر کند.

به گزارش ممتازنیوز، شاید برند سوزوکی در آمریکا مرده باشد اما مدل های مختلف این خودروساز در بازارهای دیگر دنیا در حال شکوفایی است. سوای خودرو SX4 و چند خودرو در حد طراحی دیگری که در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش در آمد، آن چه سوزوکی از همه بیشتر به آن نیاز دارد، جایگزین خودرو گراند ویتارا است که از عمر مفید آن چند سالی است که می گذرد.
عکاسان اخیرا از خودرو شاسی بلند جمع و جور در حال آزمایش سوزوکی در کشور سوئد عکاسی کرده اند. هنوز کسی نمی داند که نامی که برای این شاسی بلند انتخاب شده چیست و آیا سوزوکی قصد دارد از همان نام ویتارا استفاده کند یا آن که نام جدیدی انتخاب خواهد کرد.
استایل این خودرو جایگزین، شباهت زیادی به خودرو مفهومی iV-4 دراد که سال گذشته در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. چراغ های جلوی این خودرو جدید، باریک تر و زاویه دارتر شده اند. ستون D این خودرو جدید کمی شیب دار شده و قوس چرخ های عقب هم به آن ویژگی تازه ای بخشیده است.
برای اخبار رسمی تر و زمان رونمایی این خودرو حداقل باید یک سال صبر کرد تا آزمایش های متنوع روی آن انجام شود و محصول نهایی بیرون آید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.