جباری برای هفته سوم هم آماده نمی شود

هافبک تیم استقلال با شرایط خاطی در تمرینات این تیم شرکت می کند این بازیکن بدلیل عدم حضور در دوران بدنسازی تمرینات اختصاصی انجام می دهد تا برای هفته سوم آماده شود اما به بازی هفته سوم نیز نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، این بازیکن زیرنظر بدنساز تیم استقلال تمرینات را انجام می دهد اما شرایط برای وی متفاوت است زیرا این بازیکن نمی تواند در بازی سوم آبی ها نیز اعضای این تیم را همراهی کند.

گفتنی است، امیرقلعه نوعی اعلام کرده است که جباری برای هفته سوم آماده حضور در ترکیب استقلال است، اما این اتفاق رخ نداده است و جباری نمی تواند استقلال را در بازی سوم همراهی کند.

شایان ذکر است، این بازیکن بدلیل عدم فشار روی پای خود تمرینات را بصورت ویژه دنبال می کند و مسئولان و مربیان نیز معتقدند که وی باید با شرایط خاص تمرین کند تا با مصدومیت روبرو نشود و حداقل بتوانند وی را سالم در مسابقات لیگ در اختیار بگیرند.

امیرقلعه نوعی اعلام کرده است که وی طوری آماده حضور در ترکیب تیم شود که آمادگی اش با شرایط بدنی این بازیکن تناسب کامل داشته باشد و دقیقا آن زمان برای آبی ها به میدان برود این درحالی است که عنوان شده وی برای هفته چهارم آماده بازی می شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.