جباری، غایب تمرین تیم ملی در تاشکند/ نکونام، مترجم جدید کی‌روش

برگزاری اولین تمرین ملی پوشان در ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران که برای دیدار با تیم ملی ازبکستان صبح روز جمعه وارد تاشکند شد، عصر این روز نخستین تمرین خود را در زمین شماره دو ورزشگاه بنیادکار برگزار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این تمرین مجتبی جباری هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست در کنار سایر ملی پوشان حضور داشته باشد.
کارلوس کی روش نیز در این خصوص به صورت اختصاصی با جباری صحبت کرد. جوان نکونام کاپیتان تیم کشورمان نیز نقش مترجم را برای سرمربی پرتغالی ایفا کرد.
خبر دیگر اینکه محمدرضا خلعتبری روز گذشته برای نخستین بار در تمرینات گروهی حضور یافت.

همچنین اشکان دژاگه نیز باز هم زیر نظر مربی بدنساز و پزشک تیم تمرین کرد و حضورش در بازی با ازبکستان همچنان مبهم است.

خبرنگاران رسانه های گروهی که از ایران برای پوشش دیدار ایران – ازبکستان به تاشکند آمده اند و شماری از هواداران تیم ملی و رسانه های ازبکی این تمرین را از نزدیک دیده و عکس و خبر و گزارش تهیه کردند.

تمرین بعدی تیم ملی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه اصلی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. ضمنا کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان ساعت ۱۰ صبح روز شنبه و کنفرانس سرمربی ازبکستان ساعت ۹:۳۰ همین روز انجام می شود. جلسه هماهنگی (منیجر میتینگ) این دیدار نیز ساعت ۱۱ روز شنبه تشکیل خواهد شد

دیدار تیم های ملی ازبکستان و ایران در اخرین مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه بوقت محلی (۱۸:۳۰ بوقت ایران) در ورزشگاه بنیادکار (جار) برگزار خواهد شد


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.