جباری: خیلی خوشحالم که استقلالی ماندم/ زاید: برای من که خبری از بنز و BMW نبود!

هافبک استقلال پس از ثبت قراردادش با این تیم در هیئت فوتبال تهران به ایسنا گفت:« خیلی خوشحالم که می توانم یکسال دیگر در استقلال بمانم . امسال تیم بسیار خوبی داریم ، استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده و امسال هم همینطور است. هرچه می گذرد وابستگی‌ام به استقلال بیشتر می شود، امیدوارم بازیکنانی که به تیم آمده‌اند هرچه زودتر با هم هماهنگ شوند تا نتایج خوبی را کسب کنیم. جباری در پاسخ به این سوال که چرا خیلی دیر با استقلال به توافق رسید گفت: یک سری مشکلات وجود داشت که نمی توان درباره آنها صحبت کرد و برخی مسائل هم رفع شد. تنها حرفی که می توانم بزنم این است که این یکی از بهترین قراردادهای عمرم بود که امضا کردم. »
 

همچنین ، تقریبا کمی بعد از تمدید قرارداد مجتبی جباری ، پرسپولیسی ها هم ایمون زاید را برای تمدید قرارداد آوردند که او درباره قرارداد جدیدش به فارس گفت:«از ابتدا انتخابم پرسپولیس بود و زمانی که ایران را ترک کردم دوست داشتم دوباره برای پیوستن به پرسپولیس برگردم. مشکلات جزیی وجود داشت که با تلاش مدیرعامل باشگاه حل شد و موضوع خاصی نبود.»

او درباره اینکه آیا به او هم قول بنز و BMW داده شده تأکید کرد:« اینگونه نیست و خبری از این مسائل نبود و من اصلا در ایران نمی‌توانم رانندگی کنم.»

زاید درباره حضور پرشمار مهاجمان در پرسپولیس گفت:«هرگز برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامده‌ام. من در دوران بدنسازی حضور نداشتم و تلاش می‌کنم به سرعت به آمادگی لازم برسم. پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و من در یک فضای سالم برای حضور در ترکیب با آنها رقابت خواهم کرد.یکی از مهمترین دلایل بازگشتم هواداران بودند و به عشق آنها و به خاطر آنها قراردادم را تمدید کردم. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما به خاطر هواداران در پرسپولیس ماندم.»

زاید درباره حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس عنوان کرد:« او مدت زیادی نیست به ایران آمده اما مربی توانمندی است و افتخارات زیادی به دست آورده است. امیدوارم در پرسپولیس هم همانند گذشته موفق باشد.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.