جبار قوچان‌نژاد: چوب کار تماشاگران ارومیه‌ای را ما خوردیم، نفعش را کاله برد!

۳۰م آذر ،

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان پس از شکست تیمش برابر آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: خستگی جسمی و روانی، بازیکنانم را اذیت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، جبار قوچان‌نژاد در جمع خبرنگاران افزود: فکر می‌کردیم تیم حریف با انگیزه بازی کند. نباید از بازی خوب آن‌ها گذشت.آلومینیوم هرمزگان در زدن سرویس از ما موفق‌تر عمل کرد و تیمم در دریافت‌ها مشکل داشت. اگر بهتر عمل می‌کردیم، شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما متاسفانه نشد و آن‌ها یک تیم جوان و جنگنده مانند خود ما بودند.

وی تصریح کرد: تیم حریف بسیار با انگیزه به مشهد آمده بود و در گیم پنجم که در عدد ۱۱ بر ۹ پیش بودیم روی یکی دو اشتباه فردی بازیکنانم شکست خوردیم و در غیر این صورت می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: تیمم بعد از شکست هفته اخیر در شهر ارومیه یک مقدار از لحاظ روانی به هم ریخت و در روز دوشنبه بعد از بازی با شهرداری ارومیه مسیر یک ساعت و نیمه از شهر ارومیه به سمت تبریز را به خاطر وجود برف و لغزنده بودن زمین چهار ساعته با ماشین طی کردیم و حدود ۱۰ ساعت در فرودگاه منتظر پرواز بودیم که به همین خاطر یک مقدار خستگی جسمی و روانی بازیکنانم را اذیت کرد.

قوچان‌نژاد اضافه کرد: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی نیستم اما در مجموع بد نبودند. آنها می‌توانستند بهتر بازی کنند.

وی در مورد بازی نیمه تمام تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه به سبب فحاشی تماشاگران به خبرنگار ایسنا عنوان کرد: تیم ما چوب کار تماشاگران ارومیه‌ای را خورد و آن بازی به سود شهرداری به پایان رسید اما نفع‌اش را کال آمل برد؛ ناظر بازی ما مقابل شهرداری در ارومیه بسیار بد عمل کرد و اگر همان روز بازی را نیمه تمام اعلام می‌کرد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد. واقعا ناظر بازی در حق ما بی‌معرفتی کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان بیان کرد: فحاشی و پرتاب اشیای مختلف یک مقدار تمرکز و آرامش ما را بر هم زد وگر نه در همان جا می‌توانستیم برنده بازی باشیم و نتایج آن، می‌توانست روی بازی ما مقابل آلومینیوم هرمزگان هم تاثیرگذار باشد؛ به هر حال در بازی ما مقابل ارومیه یک مقدار کم‌لطفی شد چون در بازی ما فدراسیون تعلل کرد، باید در بازی کاله و شهرداری بسیار قوی و محکم عمل می‌کرد که نتیجه‌اش را با نیمه تمام شدن بازی دیدیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.