جداسازی ۱۹ کیلو از تومور مرد فیلی +عکس

این مرد تا به حال دو بار زیر تیغ جراحان رفته بود که ۱۷٫۵ کیلوگرم از تومور صورتش برداشته شود ولی هنوز این تومور عجیب به رشد خود ادامه می دهد و کاهش پیدا نکرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، افرادی که خبرهای عجیب سراسر دنیا را به گونه های مختلف دنبال می کنند حتما تا به حال اسم مرد فیلی را شنیده اند که تومور بسیار عجیبی روی صورت او در حال رشد کردن است و تا به حال هیچ پزشکی نتوانسته است دلیل آن را اعلام کند.

“هوآنگ چونکای” مرد چینی است که بیشتر با نام “مرد فیلی” شناخته می شود. او یکی از معروف ترین افرادی است که دچار بیماری خاص و وحشتناکی شده است زیرا به خاطر صورتش تقریبا تمامی دنیا او را می شناسند. پزشکان به تازگی به او گفته اند که هیچ مکثی در رشد این تومور نخواهید بود.

این مرد تا به حال دو بار زیر تیغ جراحان رفته بود که ۱۷٫۵ کیلوگرم از تومور صورتش برداشته شود. در این عمل های جراحی که ساعت ها به طول انجامید، پزشکان تنها صورت او را برش زده و تومور را جدا می کردند. اولین عمل جراحی در سال ۲۰۰۷ انجام شد ولی طی ۷ سال گذشته این تومور رشد کرده است.

این مرد ۳۶ ساله چند روز پیش بار دیگر زیر تیغ جراحی رفت تا ۱۹ امین کیلو از تومور صورتش را بردارد. این عمل سخت در شهر گوانگژو انجام شد تا به نوعی یک رکورد برای او به ثبت برسد. او تا به حال ۱۹ کیلوگرم تومور از صورت خود جدا کرده است ولی هنوز توانایی زندگی درست را ندارد.

این تومور سنگین باعث شده است تا مشکلات بسیاری برای او به وجود آید که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به مشکلات نابینایی، کمردردهای شدید و حتی آرتروز گردن اشاره کرد. به سبب وزن سنگین سر این مرد او هم اکنون تنها ۱٫۳۵ متر قد دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.