جدال سیزدهم لوکا و سرخپوشان/بدون باخت مقابل مربیان وطنی پرسپولیس!‎

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – لوکا بوناچیچ مربی کروات مس کرمان برای سیزدهمین بار با این تیم مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

به گزارش ممتاز؛ لوکا تاکنون با تیم های فولاد، استقلال اهواز، سپاهان، مس کرمان و ذوب آهن ۱۲ بار در لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته و ۳ برد، ۳ باخت و ۶ تساوی بدست آورده است.

 او دو بار با فولاد در لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفته که یک برد و یک باخت ۱- صفر بدست آورده و  با استقلال اهواز نیز یک باخت ۲- صفر و یک تساوی ۱-۱ برای او رقم خورده است. لوکا با سپاهان ۳ بار در جام حذفی و ۳ بار در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفته است که ۲ برد، یک باخت و ۳ تساوی در کارنامه اش ثبت شده است. شکست در ضربات پنالتی و از دست رفتن قهرمانی جام حذفی ۸۴ و همچنین شکست در نیمه نهایی جام حذفی سال بعد در آزادی بدترین خاطرات پرسپولیسی ها از این مربی کروات است. لوکا فصل قبل نیز در دور برگشت با تیم مس کرمان در آزادی موفق به گرفتن نتیجه تساوی ۲-۲ شد و در دور رفت این فصل نیز با ذوب آهن یک تساوی بدون گل مقابل سرخپوشان بدست آورد.

نکته جالب در رویارویی هایی این کروات اخمو با پرسپولیسی ها این است که هر ۳ باخت او مقابل مربیان خارجی این تیم بوده است: با فولاد مقابل بگوویچ، با استقلال اهواز مقابل سوبل و با سپاهان مقابل دنیزلی!

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.