جدایی تام از کیتی: چرا زندگی مشترک دو ستاره هالیوودی به پایان رسید؟ ۱۷ سال اختلاف سن، عقاید مذهبی و…/ثروت‌شان چگونه تقسیم می‌شود؟/گزارش مفصل “کافه سینما”

سه شنبه, ۱۳ تیر ساعت ۰۰:۳۸ کافه‌سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱

+ ۱

کافه‌سینما-عسگر مسگر: به‌نظر می‌رسید زندگی مشترک تام کروز ستاره‌ی هالیوودی با کیتی هلمز که با خواستگاری در برج ایفل و پشتک و زدن در برنامه‌ی “اوپرا” شروع شده بود سرانجام خوشی داشته باشد. اما در روزهای گذشته خبر طلاق این زوج معروف است که رسانه‌ها را پر کرده‌است. خبری که با وجود زندگی کم حاشیه‌ی تام و  کیتی، کمتر کسی انتظار شنیدن آن را داشت.

هنوز دلیل اصلی جدایی این تام کروز و کیتی هولمز در رسانه‌ها منتشر نشده اما شایعات مختلفی به گوش می‌رسد. خیلی‌ها پرکاری و مشغله‌های زیاد کروز پنجاه ساله را که باعث دوری مداوم او از خانه شده را باعث دلسری هولمز سی و سه ساله اعلام کرده‌اند. اما گزینه‌ی جدی‌تر عقاید مذهبی کروز است.

تام کروز به همراه جان تراولتا از چهره‌های سرشناسی است که به پیروی از فرقه‌ی ساینتولوژی شهرت دارد. هولمز هم که اصالتا با عقاید و فرهنگ کاتولیک بزرگ شده، پس از آشنایی با کروز به این فرقه پیوست. اما در روزهای اخیر از هولمز نقل شده که دیگر نمی‌خواسته که دخترش “سوری” هم تحت تاثیر عقاید و دستورات ساینتولوژی بزرگ شود، هرچند که تام در خانه برای او پدری نمونه بوده‌ است.

به گزارش کافه سینما با توجه به قوانین دادگاه کالیفرنیا پس از طلاق نیمی از دارایی تام کروز به کیتی هولمز خواهد رسید. اما مدارک تایید نشده‌ای هم در بعضی مجلات و هفته‌نامه‌ها منتشر شده از امضای یک قرارداد توافق مالی ازدواج میان این دو چهره در آغاز کار خبر می‌دهد. بنا به بند چهارم این قرارداد کیتی هولمز به ازای هر سال زندگی مشترک با تام کروز مبلغ سه میلیون دلار دریافت خواهد کرد و در صورتی که زندگی مشترک آنها بیش از پنج سال دوام پیدا کند، مبلغ ۲۰ میلیون دلار هم به‌عنوان پاداش برای او در نظر گرفته خواهد شد. همچنین درصورتی که هولمز پیش از پنجمین سالگرد ازدواج خود درخواست طلاق بدهد، باید ۱۰ میلیون دلار خسارت به تام کروز بپردازد.

هنوز مراحل قانونی طلاق این دو ستاره‌ی پیش از این خوشبخت هالیوودی ادامه دارد و کیتی هولمز در تلاش است تا سرپرستی قانونی دخترش سوری را دریافت کند. این سومین ازدواج تام کروز پس از میمی راجرز و نیکول کیدمن است که با طلاق به پایان می‌رسد.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.