جدول قیمت خودرو در هفته ای که گذشت/مگان سه میلیون ارزان شد، ماکسیما ثابت ماند

بازار خودرو هفته های تکراری بدون تحرکی ویژه را سپری می کند. شاید هر از گاهی در همین روزهای بی تحرکی اتفاق هایی بیفتد اما بازار خودرو را از خواب رکود خارج نمی آورد. چه اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با شکست خوردن پروژه شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو باشد و چه پاسخی که جمشید پژویان به اظهارات آقای وزیر مطرح کند. بازار خودرو تصمیم خودش را گرفته است و در یک بی تعادلی زیر سایه رکود به فعالیت خودش ادامه می دهد. حتی روزهای پر حرارت تابستان هم اثری در این رفتار بازار خودرو نداشته است و بر همین اساس در هفته ای که سپری شد بازار خودرو اتفاق چندان تازه ای را تجربه نکرد. شاید کاهش ناچیز قیمت بعضی خودرو های داخلی را بتوان مهم ترین اتفاق بازار خودرو در هفته ای که سپری شد عنوان کرد. بر این اساس پژو ۲۰۶ در مدل تیپ۲ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی را ثبت کرد و به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

پژو ۲۰۶ در مدل های v9 و v20 در هفته ای که گذشت ثابت بودند و به ترتیب روی ۵۲ و ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی ماندند. مدل v8 هم با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

گفتنی است پراید ۱۱۱ مانند هفته قبل ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و افزایش قیمت بیشتری نداشت. دیگر مدل این خانواده؛ یعنی پراید ۱۳۱ با کاهشی ۱۰۰ هزار تومانی ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله ‌شد. پراید ۱۳۲ معادل ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید تا تغییر قیمتی نداشته باشد.

تیبا  ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد و به ۲۰ میلیون تومان رسید.

خودروی مگان که در نیمه دوم سال ۹۰ حدود ۳۶ میلیون تومان قیمت داشت در مدل آپشن دار خود که طی دو هفته قبل قیمت آن به ۹۱ میلیون تومان رسیده بود از رکود بازار تاثیر گرفت و در این هفته به ۸۸ میلیون تومان رسید.

 ماکسیما و تیانا، دو مونتاژی پارس خودرو هم به ترتیب ۱۱۶ و ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارند که ثبات قیمت آنها را در بازار نشان می‌دهد.

در ادامه جدول قیمت خودرو در هفته ای که گذشت آمده است:

 

 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۵ مردادماه
ساعت ارسال : ۱۰:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.