جدول قیمت سکه و طلا در بازار

۲۶فروردین۱۳،

بینا- جدول قیمت سکه و طلا در بازار داخلی پس از کاهش قیمت جهانی طلا در ظهر امروز دوشنبه انتشار یافت.

به گزارش بینا به نقل از مهر، قیمت جهانی طلا که در روز شنبه با بیش از ۱۰۰ دلار کاهش نسبت به شنبه ماقبل به یکهزار و ۴۷۸ دلار رسیده بود، در روز جاری(دوشنبه) نیز با کاهش حدود ۴۵ دلاری نسبت به ابتدای هفته جاری مواجه شده است. در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی یکهزار و ۴۳۵ دلار است.

در پی سقوط قیمت جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی نیز امروز دوشنبه کاهش یافت. برهمین اساس، قیمت سکه تمام طرح تازه در روز جاری نسبت به روز شنبه ۱۵ هزار تومان، طرح قدیم ۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

فعالان بازار از احتمال تداوم کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی در هفته جاری نیز سخن می‌گویند. در همین حال، دلار نیز در بازار در حال حاضر ۳۵۲۰ تومان قیمت دارد.

در همین حال، مقاومت بعضی طلافروشان در برابر کاهش واقعی قیمتها نکته ای است که باید به آن توجه شود. بعضی فعالان بازار طلا معتقدند که قیمت سکه و طلا در بازار باید بیش از ارقام فعلی در بازار کاهش یابد و در این میان، مقاومت بعضی‌ها در برابر کاهش قیمتها باید شکسته شود.

البته محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با مهر افزود: با ادامه روند کاهش قیمت جهانی طلا در روز جاری، قطعا بازار داخلی نیز از بازار جهانی تاثیر خواهد پذیرفت.

به گفته وی، کاهش قیمت طلا در بازار جهانی به سبب افزایش ارزش دلار در بازارهای مالی و فروش بخشی از ذخایر طلا توسط یک بانک قبرسی بوده است.

جدول سقوط قیمت انواع سکه و طلا در بازار در ظهر امروز شنبه به شرح ذیل است.

جدول سقوط قیمت سکه و طلا در بازار
روز شنبه روز دشنبه
سکه تمام طرح تازه ۱۳۵۰۰۰۰ ۱۳۳۵۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۳۱۰۰۰۰ ۱۲۹۰۰۰۰
نیم سکه ۶۹۵۰۰۰ ۶۹۰۰۰۰
ربع سکه ۴۳۵۰۰۰ ۴۳۰۰۰۰
سکه گرمی ۳۰۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰
هرگرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۰۰۰۰ ۱۲۷۰۰۰

 

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.