جدیدترین تصویر از Galaxy Note II و کد N7100

تا معرفی گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy Note II و کد N7100 چند روزی فاصله داریم اما به تازگی تصاویری از این محصول منتشر شده است که به اعتقاد بسیاری از افراد مربوط به نسخه اصلی این دستگاه میباشد. تصویر منتشر شده مربوط به قسمت رو به رویی دستگاه است و شایعه ای را که چندی پیش مبنی بر شباهت این محصول با Galaxy S III منتشر شده را تایید میکند. طبق آخرین گزارشات انتظار میرود این فبلت (گوشی/تبلت) با صفحه نمایش Super AMOLED و اندازه ۵٫۵ اینچ و رزولوشن تصویر ۸۰۰*۱۲۸۰ عرضه شود که در آن از ماتریکس معمولی RGB بهره گرفته شده است. چیپست به کار رفته در آن از نوع Exynos 4 میباشد که چهار هسته پردازشگر را در خود جای داده است و فرکانس آنها نیز ۱٫۵ گیگاهرتز میباشد. سنسور دوربین این فبلت نیز مشابه با Galaxy S III است و ۸ مگاپیکسلی میباشد.

آپدیت نسخه اندروید Jelly Bean برای Galaxy Note II هنوز در حال توسعه است و انتظار میرود در هنگام انتشار آن را با نسخه بستنی حصیری این سیستم عامل مشاهده کنیم. البته شانس این وجود دارد که آپدیت مورد نظر تا تاریخ معرفی محصول در اختیار قرار بگیرید و فبلت را با سیستم عامل متفاوتی در هنگام انتشار ببینیم.

عکس

طبقه بندی: اخبار آی تی, معرفی گوشی   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , Galaxy Note II, تصویر Galaxy Note II, تصویر جدید Galaxy Note II, جدیدترین تصویر از Galaxy Note II, معرفی گوشی جدید سامسونگ


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.