جدیدترین لپ‌تاپ گوگل +عکس

۰۵م اسفند ،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، لپ تاپهای صفحه لمسی گوگل تحت عنوان ” کروم بوک پیکسل” ارائه شده و دارای صفحه نمایشی با وضوح بالا است تا بتواند رقابت تنگاتنگی را با صفحه نمایش رتینا اپل رقم بزند.

براساس اعلام گوگل، اگرچه اپل نیز دارای صفحه نمایش مشابهی است اما افزودن ویژگهای لمسی یک ترابایت حافظه رایگاه و یک هارد درایو آن لاین سبب خواهد شد که این دستگاه درمیان کاربران حرفه ای طرفداران بیشتری داشته باشد.

نمایش لپ تاپ کروم بوک پیکسل گوگل و ویژگیهای لمسی آن به امید رقابت با اپل

کامپیوترهای کروم بوک پیکسل فناوری لپ تاپ و تبلت را ترکیب کرده، تراشه های سنگین اینتل را ارتقا داده و در همین میان صفحه نمایش را برای نمایش گرافیک غنی تر دچار تحول اساسی کرده است

ساندار پیچای از گوگل که طی مراسمی این دستگاه را در سیلیکون ولی و لندن معرفی کرد، گفت: ما می خواستیم همه جزئیات را در این لپ تاپ متحول کنیم. این صفحه دارای بالاترین وضوحی است که تاکنون برای یک لپ تاپ تصور شده است.

وی افزود: ما نمی خواستیم کاربر با پیکسلها درگیر باشد، از این رو نمونه ای طراحی کردیم که کاربر هنگام استفاه از آن هرگز پیکسلها را ملاحظه نمی کند.

این لپ تاپها که برای اولین بار توسط خود گوگل طراحی و ساخته شده است در تایوان تولید می گردد و به طور مستقیم در رقابت با اپل قرار می گیرد.

پیچای اظهار داشت: اپل مدتهاست که در این مسیر قرار داشته و محصولات شگفت انگیزی نیز ارائه کرده است، اما اگر می خواهید در فضای ابر بمانید استفاده از کروم بوک پیکسل بهترین تجربه ای است که تاکنون داشته اید.

این دستگاه از سیستم عامل کروم استفاده می کند که مبتنی بر مرورگر وب گوگل است و به رغم اینکه چون یک لپ تاپ سنتی دارای هارد درایو است، یک فضای یک ترابایتی به کاربر خود روی سرویسهای ابری خود ارائه کرده است که استفاده از آن به مدت سه سال رایگان است.

گوگل پیش از این نسخه های ویژه ای از برنامه های خود را برای استفاده با دستگاه های لمسی توسعه داده و امیدوار است که سایر توسعه دهندگان نیز این اقدام را در پیش گیرند.

کروبوک پیکسل دارای یک صفحه لمسی با وضوح بالا است، ویژگی که گوگل امیدوار است با اتکا به آن کاربران اپل را به خود جلب کند

این لپ تاپ با ابعاد ۲۹۷٫۷ در ۲۲۴٫۶ در ۱۶٫۲ میلیمتر و وزن ۱٫۵۲ کیلوگرم عرضه خواهد شد

کان لی از مدیر تولید گوگل لایه های مختلف این لپ تاپ تازه را که هفته بعد در آمریکا و انگلستان وارد بازار فروش می گردد نشان می دهد

این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید قابل اتصال است که به سادگی به کاربر این امکان را می دهد تبلت خود را به یک صفحه لمسی صرف تبدیل کند

پیکسل دارای طراحی چهارگوش است و گوگل اعلام کرده است که یک شیشه ویژه برای آن طراحی کرده که کارکردن با پیکسل را در مقایسه با سایر محصولات بازار راحت تر می کند

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.