جدیدترین پروژه “ورنرهرتزوگ” مشخص شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

ورنرهرتزوگ” ، “ورون ، خدای کوچک” را کارگردانی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ کارگردان و تهیه کننده آلمانی “ورنرهرتزوگ”  که بیشتر با فیلم “نشانه های زندگی ” شناخته شده است، “ورون ، خدای کوچک ” را کارگردانی خواهد کرد.
بنابراین گزارش؛ فیلم “نشانه‌های زندگی” که “اندرو بیرکین” نوبسنده فیلم‌نامه آن است؛ اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته ی “دی بی سی پیر”  قرار است به گارگردانی “ورنرهرتزوگ”  روی پرده می‌رود.
بر اساس این گزارش؛  داستان از ایالت تگزاس آمریکا شروع میشود، داستان نوجوانی که طی حمله مسلحانه به دبیرستان ،‌دوست صمیمی اش را از دست می دهد و سعی میکند تا عامل آن را شناسایی کند.
لازم به ذکر است؛”ورنر هرتزوگ” از فیلمسازان نسل جدید آلمان به‌شمار می‌آید. وی از سوی محافل هنری بسیاری مورد ستایش قرار گرفته‌است. آخرین درام بلند سینمایی ” هرتزوگ ” فیلم ” پسرم پسرم چه کرده ای ” محصول ۲۰۰۹ بوده است که در شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز مورد توجه قرار گرفت .
بر اساس این گزارش؛ هرتزوگ به‌خاطر استفاده از نابازیگران بومی به‌ویژه در فیلم‌های مستندش شهرت دارد. نخستین فیلم بلند این فیلمساز به نام نشانه‌های زندگی، جایزه معتبر خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین را در سال ۱۹۶۸ نصیبش کرد.
همچنین؛ مهم‌ترین دستاورد سینمایی او، کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن در سال ۱۹۸۲ برای فیلم “فیتزکارالدو بودوی” در سال ۱۹۷۵ نیز به خاطر فیلم “معمای کاسپار هاوزر” برنده جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره کن شده بود.
گفتنی است؛ “هرتزوگ” تاکنون افزون بر ساخت فیلم‌های مستند، کوتاه و بلند سینمایی، بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند برای تلویزیون نیز ساخته است و در طول چند دهه فعالیت هنری خود، جوایز زیادی را از جشنواره‌های سینمایی آلمان، فرانسه، آمریکا، استرالیا، کانادا، هلند و … به دست آورده‌است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.