جدیدترین پهپاد ساخت ایران با حضور احمدی‌نژاد رونمایی می‌شود/ شمخانی: شبیه‌سازی‌های نامتناسب و غلوگویی‌‌ سبب باورناپذیری شهدا می‌شود

۱۸اردیبهشت،

فردا پنج‌شنبه و در آخرین روز از کنگره سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و ۱۰۰۰ شهید وزارت دفاع، «پهپاد حماسه» با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران و سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود.
پهپاد شناسایی- تهاجمی «حماسه» از آخرین نمونه‌های هواپیمای بدون سرنشین کشورمان است که به دست توانمند متخصصان زبده و اقتدارآفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و تولید شده است.
شبیه‌سازی‌های نامتناسب و غلوگویی‌‌ سبب باورناپذیری شهدا می‌شود
همچنین امیر دریابان علی شمخانی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیروهای مسلح و وزیر اسبق دفاع به مناسبت برگزاری کنگره ۳ وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و ۱۰۰۰ شهید وزارت دفاع یادداشت کوتاهی منتشر کرد که در ادامه آمده است.
آدرس‌های ناصحیح، شبیه‌سازی‌های نامتناسب، غلوگویی‌‌ها، حذف و اضافه کردن ناصواب نقش‌ها، روایت صاف و روشن دلدادگی‌های بهترین‌های عصر خویش، یعنی شهدا را دچار چالش و ناباوری و فسانه‌سازی و یا به طریق کم‌ تأثیرگذاری منحرف نموده است.
هرچند حماسه گنج پایان‌ناپذیر ۸ سال دفاع مقدس، قدرت تفکیک و جداسازی سره از ناسره را با یک دینامیسم داخلی به همراه خویش دارد.
برگزاری چنین محافل نورانی، به هر بهانه‌ای، در هر نهاد و سازمانی، فرصتی است که بر مشعل روشنایی شهدای گرانسنگ، هوایی نو در برافروخته‌ترسازی شعاع مشعل دمیده شود و بزرگی شهدا را نه از منظر پست و مقام و قبیله دنیوی که از ناحیه (عند ربهم یرزقون) به مصاف پلشتی‌های داخل رهنمودن گردانیم.
شاید که خداوند تبارک و تعالی از کشکول بی‌انتهایی که بر فراخنای هستی است با گوشه چشمی به ما ریزه‌خواران، «عاشورائیمان» نگه دارد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.