جدید‌ترین نوآوری‌های اوراکل در عربستان معرفی می‌شود

۲۹ آبان ، همکاران سیستم- شرکت اوراکل در کنفرانسی در شهر جده عربستان سعودی از آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود در صنعت راهکارهای کسب و کار رونمایی کرد.

شرکت اوراکل در کنفرانسی با عنوان «روز اوراکل» که در شهر جده عربستان برگزار شد، به معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهایی پرداخت که چند هفته پیش آن‌ها را در یک کنفرانس جهانی در آمریکا (OpenWorld) معرفی کرده بود.

بر اساس این گزارش تفسیری، Customer Experience از جمله مهم‌ترین راهکارهایی است که اوراکل آن در این کنفرانس معرفی کرده است. کسب و کارهای کاربر به کمک این راهکار می‌توانند از قدرت و تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی برای تثبیت روابط خود با مشتریان، افزایش کارایی عملیات‌ها و فعالیت‌ها و جذب مشتریان تازه استفاده کنند.

راهکار‌ها و خدمات شرکت اوراکل در حوزه فناوری‌های پردازش ابری نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در این کنفرانس بود. به نقل از مقامات شرکت اوراکل، این خدمات هم اکنون در سراسر جهان بیش از ده هزار کسب و کار و ۲۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

پایگاه داده اگزادیتای X۳ نیز که قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های فلش را داراست، از دیگر نوآوری‌هایی بود که اوراکل آن را در این کنفرانس معرفی کرد. این شرکت همچنین آخرین نرم افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را که ویژه ابزارهای همراه طراحی شده است، در این مراسم برای حاضرین معرفی کرد.

سخنرانی شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری شرکت اوراکل و نشست‌های تخصصی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در کنفرانس اوراکل در جده برگزار شد.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.