جدید ترین مدلهای دکوراسیون داخلی با رنگبندی متنوع

تاریخ انتشار: ۱۳ January 2016 | 12:00 pm

با دکوراسیون زمستانی سیاه و سفید خداحافظی کنید!!

دکوراسیون زمستانی در بیشتر خانه ها مختص به دو رنگ سیاه و سفید شده  است. اما شما با ایده های زیر می توانید یک دکوراسیون زمستانی رنگی زیبا بچینید.

دکوراسیون زمستانی را به جای سیاه و سفید، رنگارنگ بچینید

رنگ‎های فصل زمستان امسال از قرمز خوشرنگ و بادنجانی هستند تا آبی یخی و نقره‎ای متالیک. رنگ‎های محبوب ما برای فصل سرد را در زیر مرور کنید.

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، طلایی و قهوه ای

دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، طلایی و قهوه ای

یک اتاق نشیمن با رنگ خنثی با در اختیار داشتن ته رنگ‎های دلفریبانه‎ طلایی و قهوه‎ای باعث می‎شود ظاهری جذاب در اتاق داشته باشید. سقف‎های گنبدی با در اختیار داشتن دیواری با رنگ قهوه‎ای مایل به زرد، جذاب ترین قسمت های این اتاق می‎باشند. دیوارهای سفید ساده‎ باعث ایجاد هماهنگی زیبایی بین رنگ‎های قهوه‎ای و طلایی این اتاق نشیمن شده اند.
 

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، نقره ای و فیروزه ای

دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، نقره ای و فیروزه ای

دیوارهای خاکستری ملایم باعث گرما بخشیدن به محیط دارای مبلمان سفید به همراه لوازم سفید در این فضای خانگی شیک می‎شوند. به این فضا بالشت‎های دارای رنگ متالیک آبی روشن و لوازمی به رنگ فیروزه‎ای نیز اضافه شده است تا نمایی زیبا به خانه داده شود. قالیچه‎ای به رنگ خاکستری تیره تر با یک الگوی گل آبی یخی باعث ادامه یافتن طرح رنگی اتاق در کف اتاق می‎شود.
 

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ بنفش - ارغوانی

دکوراسیون زمستانی با رنگ بنفش – ارغوانی

با اضافه کردن رنگ‎های یکپارچه‎ بنفش – ارغوانی و لوازم خانگی نقره‎ای، شاهد ایجاد فضایی زنانه هستیم. مبلمان سفید که در مقابل دیوارهای بنفش تیره قرار گرفته است، باعث گرم شدن فضای خانه شده‎اند. فرشی به رنگ آبی ارغوانی باعث پایین آوردن سرزندگی بیش از حد رنگ اتاق شده است ولی با اینحال آن ته رنگ دوست داشتنی بنفش – ارغوانی موجود در فضا را حفظ کرده است.
 

dp_nowfel-white-sitting-area04.jpg

دکوراسیون زمستانی با رنگ سفید

جواب مثبتی به رنگ سفید در زمستان دهید. ترکیب رنگ‎های خنثی به خوبی با هم می توانند یک فضای مدرن و ساده ایجاد کنند. برای تکمیل این فضا از رنگ های گرم استفاده کنید. برای مثال یک دیوارکوب قهوه ای تیره می تواند زیبایی این دکور را چند برابر کند.

 

 

charalambous-orange-bed-bench.05.jpg

دکوراسیون زمستانی با رنگ های گرم

هیچ چیزی بیشتر از رنگ‎های قهوه‎ای شکلاتی در ترکیب با خاکستری، بادنجانی و نارنجی کدو حلوایی باعث نمی‎شوند فضایی با رنگ‎های گرم داشته باشید. استفاده از نورهای پشت دیوار برای نورانی کردن فضای خانه با یک درخشش ملایم و صمیمی باعث متمایز شدن دیوار دارای رنگ نارنجی در میان رنگ‎های سیرتر فضا شود.

 

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ های دنج

دکوراسیون زمستانی با رنگ های دنج

در این دکوراسیون رنگ‎های گرم بادنجانی یک فضای دعوت کننده و صمیمی در این اتاق نشیمن سنتی به وجود آورده‎اند. دیوارهای ارغوانی با ته رنگ خاکستری به شما اجازه استفاده از سایه‎هایی از رنگ بادنجانی را می‎دهند. برای این منظور می توانید پایه‎ی لامپ، بالشت روی مبل و شمع‎هایی به رنگ بادنجانی انتخاب کنید تا فضایی با رنگ‎های برجسته در اتاق داشته باشیم.
 

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ های نقره‎ای و سرد

دکوراسیون زمستانی با رنگ های نقره‎ای و سرد

رنگ‎های مشکی، سفید و نقره‎ای با هم ترکیب شده‎اند تا یک اتاق ناهارخوری فوق مدرن ایجاد شود. دیوارهای آلومینیومی خاکستری و پنجره‎های نقره‎ای از نظر بصری باعث توسعه یافتن فضا شده‎اند و مبلمان سفید به دنبال ترکیب با لوازم جانبی سیاه،  یک فضای رنگی روشن غیر منتظره به وجود آورده‎اند.
 

 

دکوراسیون زمستانی با رنگ های طلایی کم رنگ

دکوراسیون زمستانی با رنگ های طلایی کم رنگ

این اتاق نشیمن شیک با فضای رنگی خنثی، به زمستان  خوش آمد گویی می‎کند. رنگ طلایی متالیک و روشن موجود در فضا یک نوع حس رسمی بودن به آن داده است. همچنین لوازم جانبی کوچک ولی برجسته، نقشی محوری در متمایز بودن اتاق دارند. عناصر خنثی نظیر شاخه‎های درخت و لانه‎ی پرندگان با پودری طلایی آغشته شده‎اند تا یک فضای مناسب حال و هوای زمستانی را به وجود آید.
 

 

4charalambous_duplexadamsmo08.jpg

دکوراسیون زمستانی با رنگ های قرمز اشباع شده و برجسته

این مبلمان قرمز خوشرنگ در ترکیب با دیوارهای سفید باعث ایجاد پلت رنگی این فضای ساده و مدرن شده‎اند. با داشتن لوازم جانبی حداقل و رنگ‎های اندک، طراح این فضا اجازه داده است این مبل باشد که نقشی برجسته در این فضا داشته باشد و یک اثر هنری نقاشی به رنگ قرمز سیر باعث شده است این برجستگی در فضا ادامه پیدا کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.